اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خواستار شد

تخصیص 100 هکتار از اراضی دشتستان برای توسعه شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان 100 هکتار از اراضی شهرستان دشتستان را برای توسعه شهرک‌های صنعتی برازجان تخصیص دهد.

تخصیص 100 هکتار از اراضی دشتستان برای توسعه شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان ظرفیت بالایی در عرصه معادن و مراتع قابل بهره‌برداری در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و عشایری دارد و باید تمام این ظرفیت‌ها را در مسیر توسعه روزافزون شهرستان دشتستان مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: وجود معادن عظیم و اراضی مستعد در عرصه کشاورزی می‌تواند سهم بسزایی در اشتغالزایی و خودکفایی دشتستان و استان داشته باشد.

خسروی بیان کرد: برنامه‌ریزی و مشارکت سرمایه‌گذاران برای ایجاد زیرساخت‌های لازم به‌منظور توسعه معادن و کشاورزی شهرستان دشتستان یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی دشتستان است و مدیریت شهرستان توجه ویژه‌ای به این امر دارد.

وی اضافه کرد: شناسایی و معرفی اراضی قابل بهره‌برداری در حوزه‌های کشاورزی، معادن و مراتع از برنامه‌هایی است که در حال حاضر در شهرستان دشتستان در حال پیگیری‌ است.

این مسئول با تاکید بر ضرورت توسعه شهرک‌های صنعتی دشتستان اذعان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان 100 هکتار از اراضی شهرستان را برای توسعه شهرک‌های صنعتی برازجان تخصیص دهد.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: دولت خدمتگزار در سال‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای در راستای توسعه اقتصادی و توسعه زیرساخت‌های اشتغال در ایران اسلامی داشته و مسئولان شهرستان دشتستان به‌ موازات برای تحقق این اهداف در دشتستان کوشیده‌اند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های کارگروه توسعه اشتغال و کارگروه توسعه کشاورزی دشتستان در سال‌های اخیر در مسیر توسعه اقتصاد و اشتغال دشتستان بوده و باید همه دست در دست هم دهیم و برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

خسروی عنوان کرد: توسعه و مدیریت بهتر مراتع برای گسترش دامداری عشایر از مسائل مهمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول