اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی شهرک‌های صنعتی ایران مطرح کرد

حمایت ویژه از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی درباره مالیات بر ارزش افزوده و حمایت از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی خبرداد.

حمایت ویژه از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، عزیز قربانی در حاشیه بازدید اعضای مجمع عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی گفت: به‌دنبال حمایت از صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی، بازدید اعضای مجمع عمومی سازمان برای نخستین‌بار به‌عنوان یکی از استراتژی‌های مدیر عامل سازمان  جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی اهداف و رسالت‌های شهرک‌های صنعتی مطرح شد که خوشبختانه با استقبال اعضا رو به رو شد.

وی هدف این بازدیدها را آشنایی اعضا با مسائل و رسالت‌های شهرک‌های صنعتی برشمرد و خاطرنشان کرد:  در این سفر مواردی همچون تخصیص بودجه به شهرک‌های صنعتی از محل فروش اموال مازاد وزارت صنعت معدن و تجارت، مالیات بر ارزش افزوده که یکی از مشکلات عمده شهرک‌های صنعتی است و همچنین قانون جدید واگذاری قطعی زمین‌های منابع طبیعی همراه با صدور دفترچه قرارداد برای سرمایه‌گذاران و تسریع در مسائل زیربنایی شهرک‌های صنعتی مانند آب و برق توسط وزارت نیرو مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این‌باره اتخاذ شد.

معاون پشتیبانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  در ادامه عملکرد شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی از لحاظ کمی و کیفی را مطلوب توصیف کرد و گفت: استان خراسان‌رضوی یکی از بهترین استان‌های کشور است که با تدبیر مسئولان زیرساخت‌های مناسبی جهت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در این استان فراهم شده است.

قربانی اظهار داشت: استان خراسان‌رضوی با توجه به ساختار ویژه و احداث امکانات زیربنایی به عنوان استان نمونه جهت بازدید اعضاء مجمع انتخاب شد.

 در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی نیز با اشاره  به مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این استان گفت: در حال حاضر شهرک تخصصی صنایع غذایی و بیوتکنولوژی به‌عنوان طرح ملی در استان خراسان رضوی به فعالیت‌های تخصصی خود در زمینه‌های خدمات فنی و مهندسی می‌پردازد.

علی سلیمانی خاطرنشان کرد: این شهرک با هدف ارتباط مراکز علمی و مراکز تولیدی صنعتی بنا شده است تا دیگر دغدغه‌ای برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی کشور وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول