اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی همکاری مخابرات و شرکت شهرک‌های صنعتی قم صورت می‌گیرد

واگذاری 2800 خط تلفن در شهرک‌های صنعتی قم

خبرگزاری فارس: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم قرارداد خطوط تلفن مورد نیاز شهرک‌های صنعتی این استان را با شرکت مخابرات منعقد کرد.

واگذاری 2800 خط تلفن در شهرک‌های صنعتی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در حاشیه انعقاد قرارداد با شرکت مخابرات استان اظهار کرد: خوشبختانه شهرک‌های صنعتی قم در چند سال اخیر مورد استقبال سرمایه‌گذاران و علاقمندان به تولید و صنعت قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس استقبال صورت گرفته و همچنین احداث واحدهای صنعتی جدید نیاز به خطوط تلفن نیز در شهرک به سرعت افزایش یافت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ادامه داد: با توجه به واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی باید تعامل و رویکردی متفاوت از گذشته را برای تأمین نیازهای مورد نیاز شهرک‌های صنعتی در پیش می‌گرفتیم که خوشبختانه با همکاری شرکت مخابرات استان اقدامات، کارهای کارشناسی و رایزنی‌های اولیه انجام شده و در نهایت قرارداد تأمین خطوط تلفن مورد نیاز با شرکت مخابرات منعقد شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت تأمین این قرارداد 2 هزار و 800 خط تلفن است اضافه کرد: این تعداد خط تلفن بر اساس نیاز اعلام شده و پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرفته است.

فرشچی گفت: در این قرارداد شرکت مخابرات باید در طول یک سال 2 هزار و 800 خط تلفن را در اختیار واحدهای صنعتی شهرک‌های صنعتی شکوهیه، محمودآباد و سلفچگان قرار دهد.

وی در خصوص اعتبار اختصاصی این قرارداد بیان کرد: اعتبار مورد نیاز زیرساخت‌های شبکه‌ای این قرارداد به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم تأمین شده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول