اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تسخیر لانه جاسوسی نظام را از شر صهیونیست‌ها نجات داد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نظام را از شر استکبار و صهیونیست‌ها نجات داد.

تسخیر لانه جاسوسی نظام را از شر صهیونیست‌ها نجات داد

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه در این روز تاریخی، سه حادثه مهم به وقوع پیوسته است، افزود: تبعید امام خمینی(ره) از ایام ویژه این روز محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نقطه عطفی در تاریخ تحولات انقلاب اسلامی برشمرد، افزود: کشتار دانشجویان و دانش‌آموزان در این روز از دیگر وقایع مهم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در 13 آبان مردم نشان دادند که همواره از استکبار بیزار هستند، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام موجب شد تا استکبار نتواند به توطئه‌های خود در داخل کشور جامه عمل بپوشاند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه آمریکا از سفارتخانه خود همواره به عنوان محلی برای فعالیت‌های جاسوسی استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: تصرف و تسخیر این سفارتخانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال براندازی نظام بود، یادآور شد: آمریکا و ایادی استکبار از هیچ کوششی برای براندازی نظام فروگذار نکرده و نمی‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 13 آبان به عنوان انقلاب دوم نظام جمهوری اسلامی باید گرامی‌داشته شود، افزود: باید این روز در اذهان همه افراد جامعه به عنوان نماد استکبارستیزی باقی بماند.

وی بر ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و گفت: ضروری است آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان در این راهپیمایی به صورت گسترده شرکت کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول