اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد

پیش‌بینی حضور 10 هزار دانش‌آموز در راهپیمایی روز 13 آبان در اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود با هماهنگی لازم 10 هزار دانش‌آموز در راهپیمایی روز 13 آبان در شهر اصفهان شرکت کنند.

پیش‌بینی حضور 10 هزار دانش‌آموز در راهپیمایی روز 13 آبان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جواد پورحسینی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه‌های 13 آبان برگزار شد، اظهار کرد: آبان ماه سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است که امسال با روز عید غدیر خم نیز هم‌زمان شده است.

وی افزود: نسل اول انقلاب با هوشیاری تمام و با رهبری امام خمینی(ره) وظایف خود را در مقابل تسخیر لانه جاسوسی انجام دادند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: امروز با نسلی مواجه هستیم که دوران انقلاب و جنگ را ندیده و درک نکرده اما باید میراث‌دار همه ارزش‌ها باشد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر امیدواری به نسل جدید، ادامه داد: در کمیته دانش آموزی پیش‌بینی شده است که 10 هزار دانش‌آموز در راهپیمایی و نماز جمعه شهر اصفهان شرکت می‌کنند.

پورحسینی از اجرای سرود دانش‌آموزی با حضور 360 نفر دانش‌آموز در برنامه ویژه 13 آبان خبر داد و گفت: حضور در این راهپیمایی برای دانش‌آموزان داوطلبانه است.

وی از برگزاری مراسم صبحگاهی و مراسم‌های ویژه این هفته اشاره کرد و افزود: بخشنامه‌‌ای به مدارس ارسال شده است که هر سه مقطع در مسابقه کتاب‌خوانی شرکت می‌کنند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین از توزیع لوح فشرده‌ای با عنوان عطر ولایت، نسیم و لایت و شمیم ولایت برای سه مقطع تحصیلی خبر داد و گفت: برنامه ویژه‌ای هم برای دختران هم‌زمان با روز 20 ذیحجه با عنوان بیعت دختران با حضرت امیر به مناسبت بیعت زنان با حضرت علی(ع)در روز عید غدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول