اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

مسیر راهپیمایی شهرستان‌های استان تهران در یوم‌الله 13 آبان

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران مسیرهای راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در این شهرستان‌ها را اعلام کرد.

مسیر راهپیمایی شهرستان‌های استان تهران در یوم‌الله 13 آبان

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران سابقه‌ای دیرینه داشته و همچنان ادامه دارد. بنابراین بر ماست که این روز بزرگ را گرامی داشته و برای بار دیگر استکبارستیزی خود را به نمایش بگذاریم، ملت رشید و فهیم ایران اسلامی با حضور در تظاهرات ضد آمریکایی که جمعه 12 آبان بعد از نمازهای جمعه برگزار می‌شود حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اعلام مسیرهای تظاهرات در شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: در ورامین از مسجد جامع به سوی میدان امام خمینی (ره) و سپس گلزار شهدای سید فتح‌الله با سخنرانی مجتبی عرب عامری، رئیس آموزش و پرورش ورامین، در رباط کریم از مقابل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تا ابتدای بلوار مصلی، در اسلامشهر مصلای بزرگ نماز جمعه خیابان تختی به سمت جاده ساوه و سخنران رحیم زمانی مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان تهران خواهد بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: در دماوند مسیر از مصلای نماز جمعه بلوار امام خمینی (ره)، میدان امام خمینی (ره)، سخنران حجت‌الاسلام سید حمید روحانی، شهریار از مقابل مصلای نماز جمعه خیابان انقلاب، میدان شهدای گمنام، سخنران حجت‌الاسلام حیدری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهریار و در پاکدشت از مصلی به سوی بلوار شهدای گمنام و میدان معلم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی در پایان با اعلام اینکه تظاهرات ضد استکباری در کلیه شهرستان‌ها، شهرها و بخش‌های استان تهران بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود از کلیه مردم مومن انقلابی خواست ضمن حضور در نمازهای جمعه با شرکت در تظاهرات ضد استکباری با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول