اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مهربان:

تسخیر لانه جاسوسی اسرار مهمی را از جنایات شیطان بزرگ برملا کرد

خبرگزاری فارس: بخشدار مهربان گفت: تسخیر لانه جاسوسی اسرار مهمی را از جنایات و توطئه‌های شیطان بزرگ برملا کرد و امروز صدها سند غیرقابل خدشه علیه آمریکا وجود دارد.

تسخیر لانه جاسوسی اسرار مهمی را از جنایات شیطان بزرگ برملا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، ابراهیم فریادخواه ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان که در سالن کنفرانس بخشداری مهربان تشکیل شد، در سخنانی با تبریک دهه امامت و ولایت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده که سالروز شهادتش به عنوان روز بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است، اظهار داشت: شهید محمدحسین فهمیده نوجوان 13 ساله‌ای که حدود 38 روز پس از آغاز تجاوز دشمنان جمهوری اسلامی در داخل خاک خودمان داوطلبانه و عاشقانه در خون غلطید، بزرگ‌ترین سند مظلومیت جمهوری اسلامی است.

بخشدار مهربان گفت: حضرت امام (ره) درباره شهید فهمیده عنوان رهبر را به کار برده و فرمودند رهبر ما آن طفل 13 ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها قلم و زبان بالاتر است با نارنجک زیر تانک دشمن رفت، آن را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز ده‌ها جمله در مورد شهید حسین فهمیده فرموده‌اند از جمله اینکه شهید فهمیده 13 ساله بود اما کشور و امام خود را خوب شناخته بود، اهمیت وجود خود را هم شناخت و این سرمایه را تقدیم عزت کشور کرد.

فریادخواه با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و تاکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی این روز در مهربان به بازخوانی مناسبت‌های یوم الله 13 آبان پرداخت و اظهار کرد: حضرت امام در 13 آبان‌ماه 1343 توسط رژیم پهلوی با حمایت آمریکا به کشور ترکیه تبعید شدند و اگر تبعید ایشان از کشورمان 14 سال طول کشید ولی باید یادآور شد که فرزندان خمینی کبیر درست در سالروز تبعید حضرت امام راحل و در 13 آبان‌ماه 1358 آمریکا را از کشورمان برای همیشه تبعید کردند.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت 33 سال از آن واقعه، آمریکا همچنان در تبعید بوده و در حسرت بازگشت به ایران اسلامی لحظه‌شماری می‌کند و قطعاً آمریکا این حسرت و آرزو را با خود به گور خواهد برد.

بخشدار مهربان افزود: تسخیر لانه جاسوسی اسرار مهمی را از جنایات و توطئه‌های شیطان بزرگ برملا کرد و امروز صدها سند غیرقابل خدشه علیه آمریکا وجود دارد.

فریادخواه تاکید کرد: اگر روزی جنایات و توطئه‌های آمریکا آشکار شود قطعاً آبرویی برای آمریکا و دیگر مدعیان حقوق بشر باقی نخواهد ماند چراکه مدعیان حقوق بشر خود ناقضان اصلی حقوق بشر هستند.

بخشدار مهربان با اشاره به حذف نام گروهک ترویستی منافقان از لیست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: حذف نام منافقان از فهرست گروه‌های تروریستی توسط اتحادیه اروپا اقدامی خصمانه در راستای حمایت از منافقان است که پرونده سیاهی دارند و دستشان به خون هزاران ایرانی و غیر ایرانی آلوده است.

فریادخواه افزود: انفجار دفتر نخست‌وزیری و دفتر دادستانی انقلاب کشتار مردم کوچه و بازار و به شهادت رساندن اعضای خانواده بر سر سفره افطار از عملکرد ننگین منافقان است.

بخشدار مهربان در ادامه به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرده و گفت: وضعیت اقتصادی کشورمان در ایام اخیر رضایت‌بخش نیست و این واقعیتی است که نمی‌توان آن را انکار کرد ولی باید توجه داشت که وضعیت موجود به خودی خود به وجود نیامده است و دشمنان داخلی و خارجی در به وجود آوردن این شرایط هماهنگ هستند.

فریادخواه با اشاره به تلاش برخی افراد سودجو برای ایجاد جو روانی در جامعه برای تحت فشار قرار دادن مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد اظهار داشت: عده‌ای افراد سودجو با احتکار کالاهای اساسی و ایجاد بازار کاذب ارز به دنبال افزایش فشار بر جامعه هستند ولی دشمنان یک نکته مهم را فراموش کرده‌اند و غافل از آن هستند که امت بزرگ ایران اسلامی همیشه برای مبارزه با سختی آماده‌اند و مقاومت ستودنی آنها همیشه دشمن را بی‌آبرو کرده است.

بخشدار مهربان تاکید کرد: دشمن در 33 سال گذشته انواع تحریم و توطئه را علیه ایران اسلامی به کار گرفته و انواع روش‌ها را آزموده است و نتیجه همه این توطئه‌ها شکست دشمن و کارآمد شدن بیشتر نظام است و همواره تحریم با درایت مقام معظم رهبری و حمایت مردم به فرصت تبدیل شده است.

فریادخواه در ادامه با اشاره به تداوم کمک‌سانی از منطقه مهربان به مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: اهالی مومن، ولایتمدار و انقلابی بخش مهربان در جریان زلزله شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس کمک‌های قابل توجهی به هموطنان زلزله‌زده خود داشتند که این روند بعد از گذشت چند ماه از زمان زلزله همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه وسعت خرابی‌ها بالاست ولی چون عزم و همت همگانی برای از نوساختن مناطق زلزله‌زده وجود دارد، در نتیجه خدمات قابل توجهی در مناطق زلزله‌زده در انواع بخش‌ها ارائه شده و روند بازسازی مناطق زلزله‌زده روند مناسب و مطلوبی است چراکه مقام معظم رهبری در رأس قوا و همه قوای نظام دست در دست هم داده و به یاری زلزله‌زدگان شتافته‌اند.

بخشدار مهربان با قدردانی از زحمات شهرداران شهرهای مهربان، شربیان و دوزدوزان برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم اظهار امیدواری کرد؛ تا آغاز فصل سرما پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها به اتمام برسد چراکه در فصل سرما نیز شهرداری‌ها وظایف و مسئولیت‌های خاص خود را دارند.

فریادخواه در پایان بر تلاش، همدلی و کوشش همگان برای برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در مهربان تاکید کرد.

انتهای پیام/ز10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول