اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد کرمان خبر داد

راه‌اندازی کمیته اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد کرمان از بررسی بحث اقتصاد مقاومتی در شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این مرکز خبر داد و گفت: کمیته اقتصاد مقاومتی نیز در این دانشگاه تشکیل شده است.

راه‌اندازی کمیته اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حمید انصاریان صبح امروز در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اظهار داشت: ولایت سرمایه اصلی ملت و مملکت ما است.

وی بیان کرد: امیدواریم با تغییرات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی شاهد تحقق بیشتر منویات مقام معظم رهبری در این مرکز علمی باشیم و به سمت ایجاد دانشگاه اسلامی حرکت کنیم.

انصاریان با اشاره به اینکه شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تشکیل شده است، افزود: این شورا دارای 30 عضو فعال و چهار کمیسیون تخصصی است.

وی از بررسی بحث اقتصاد مقاومتی در شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی کرمان خبر داد و تصریح کرد: کمیته اقتصاد مقاومتی نیز تشکیل شده است و همایش ملی با این موضوع در دانشگاه آزاد کرمان در سال جاری برگزار می‌شود.

انصاریان با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی به عنوان یکی دیگر از فرمایشات رهبری در دستور کار شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان قرار گرفته است، گفت: راهکارهای علمی در این زمینه از سوی دانشگاهیان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ایده‌ها و نتایج تفکرات علمی دانشگاهیان در حوزه‌های مختلف در قالب فصلنامه «دانشنامه اسلامی» دانشگاه منتشر می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه مقوله‌ای علمی و فرهنگی است،‌ ابراز داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید با رویکرد فرهنگی و تفکر دینی آغاز به کار کرده است.

حمدالله منظری‌توکلی شعار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری را «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و همچنین شعار «لبیک یا رسول‌الله» ذکر کرد.

وی با اشاره به طرح موضوع حضور مسئولان در دانشگاه‌ها توسط مقام معظم رهبری خواستار حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیران استانی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان شد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول