اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوط، ماکو و پلدشت در مجلس خبر داد

تدوین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی در مجلس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوط، ماکو و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی در مجلس در دست تدوین است.

تدوین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی در مجلس

محمد علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به تحریم‌ها علیه ایران به دنبال راه حلی هستیم تا از تحریم‌ها سربلند بیرون آییم.

وی با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی نیز در همین راستا توسط مقام معظم رهبری بیان شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری مسئولان، مردم و نمایندگان آن‌ها را به سوی توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی هدایت کرده است.

علیپور خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره مردمی آگاه و خدادوست هستند که فرامین مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دادند پس با داشتن چنین ملتی هیچ‌گاه گزندی به کشور وارد نمی‌شود.

نماینده مردم شوط، ماکو و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نیز همپای مردم و سایر مسئولان اجرایی کشور در تلاش برای گریز از این تحریم‌ها است و برای این منظور مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی را شناسایی و بر روی آنها کار کارشناسی شده که در حال حاضر این مؤلفه‌ها در دست تدوین است.

علیپور اظهار داشت: برای دستیابی به ایرانی آباد با شاخصه‌های توسعه یافتگی باید تمام مردم و مسئولان دست در دست هم داده و در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند که این امر جز با وحدت و همدلی میسر نمی‌شود.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی نیز با وحدت و همدلی برای پیشبرد اهداف نظام در تلاش هستند و لازم است تا شاهد تعامل هر چه بیشتر مسئولان باشیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول