اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه ‌‌پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی در شرایط امروز کشور ‌یک پدافند غیرعامل است‌

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه اقتصاد و انرژی پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد مقاومتی در شرایط امروز کشور اگر به درستی دنبال شود یک پدافند غیرعامل است.

اقتصاد مقاومتی در شرایط امروز کشور ‌یک پدافند غیرعامل است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی شهریارپور ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل این استان اظهار داشت: نیروی انسانی یکی از سرمایه‌های مهم و اساسی هر کشور به شمار می‎رود که در اقتصاد به آن توجه ویژه‌ای شده است.

وی افزود: بر همین اساس باید تلاش کرد تا با تربیت نیروی انسانی متخصص و توانمند امور کشور را به نحو جدی دنبال کرد.

شهریارپور، صرفه‌جویی را یکی از سیاست‌های مهم پدافند غیرعامل برشمرد و گفت: اگر نیروی انسانی سعی کند در مصرف کالا و به ویژه در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند و الگوی مصرف صحیحی داشته باشد می‌تواند مسئولان را در اجرای سیاست‌های پدافند غیرعامل کمک به‌سزایی کند.

وی افزود: در ایجاد مراکز مهم مانند پالایشگاه‌ها و انبارها سرمایه‌گذاری زیادی در ساخت این مراکز اختصاص داده می‌شود این در حالی است که حفظ این مراکز حیاتی در مواقع بحرانی از ساخت آن‌ها مهم‌تر است.

دبیر کارگروه اقتصاد و انرژی پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری، دفاع غیرعامل را از عوامل سلب ابتکار عمل دشمن دانست و گفت: باید به گونه‌ای عمل کرد که در مواقع بحرانی ابتکار عمل خود را از دست نداده و دشمن را از آسیب رساندن به مراکز خود ناکام بگذاریم.

شهریارپور، اقتصاد مقاومتی را نمودی از پدافند غیرعامل دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی در شرایط امروز کشور اگر به درستی دنبال شود یک پدافند غیرعامل است.

وی ادامه داد: در همین راستا حمایت از تولید ملی، رونق اشتغال و افزایش قدرت پول منجر به افزایش قدرت ملی می‌شود.

شهریارپور از تهیه طرح و برنامه‌ریزی‌های لازم در پدافندغیرعامل این استان خبر داد و گفت: در همین راستا 12 کارگروه تشکیل شده که حاصل تلاش اعضای این کارگروه‌ها 37 دستور کار و 40 مصوبه بوده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول