اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فیروزکوه خبر داد

تشکیل ستاد «اقتصاد مقاومتی» در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از شکل‏‌گیری ستاد «اقتصاد مقاومتی» در آموزش و پرورش این شهرستان به منظور تحقق منویات رهبری خبر داد.

تشکیل ستاد «اقتصاد مقاومتی» در فیروزکوه

یعقوب ایمانی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: با عنایت به هجمه‏‌های گسترده اقتصادی از سوی دشمنان در برهه کنونی و مواجهه با انواع تحریم‏ها و به منظور تحقق منویات مقام عظمای ولایت در این خصوص، این ستاد در سطح آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه شکل گرفت.

وی ادامه داد: در این ستاد، راهکارهای عملی دستیابی به این مهم با محوریت مدرسه و دانش‌‏آموزان که خود می‏توانند به عواملی در راستای تسری این مقوله به خانواده‏‌ها و والدین تبدیل شوند، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ایمانی ادامه داد: در این راستا، تاکنون جلساتی با حضور اساتید اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در مدارس این شهر درباره نحوه تحقق ادبیات اقتصاد مقاومتی، نقش و تاثیر و رسالت دانش‏‌آموزان برگزار شده است و این برنامه‌‏ها استمرار خواهد یافت.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه همچنین از تشکیل کمیته بررسی سند تحول آموزش و پرورش خبر داد.

وی تصریح کرد: اعضای هشت نفره این کمیته با رویکرد تخصصی به این موضوع، راهکارهای عملیاتی کردن آن را مورد واکاوی، تحقیق و تفحص قرار داده و خروجی آن را در اختیار مدارس و آموزشگاه‌‏ها قرار می‏دهند.

ایمانی ابراز امیدواری کرد: با همراهی معلمان، مربیان، اعضای انجمن اولیا و مربیان، دانش‏‌آموزان و خانواده‌‏های آنها با این مقوله‌‏های مهم، شاهد آثار و برکات آن در پیشرفت علمی و اقتصادی جامعه باشیم.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول