اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

اقتصاد مقاومتی پیامد عملی نشدن شعار سال‌های قبل بود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: اقتصاد مقاومتی پیامد عملی نشدن شعار سال‌های قبل بود.

اقتصاد مقاومتی پیامد عملی نشدن شعار سال‌های قبل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای ظرفیت بسیار بالایی است و استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان باید در مورد عنایت همه مسئولان باشد.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و تسریع در روند اجرایی پروژه‌های در دست اجرا از جمله اولویت‌های شهرستان است.

فرماندار کنگان بر لزوم تقویت ساختار اداری در کنگان تاکید کرد و یادآور شد: تقویت ساختار اداری و همچنین بازرسی و سرکشی مستمر به ادارات شهرستان کنگان در دستور کار قرار دارد تا نقاط ضعف و قوت نهادهای شهرستان شناسایی شده و برای آن برنامه‌ریزی منسجم‌تری صورت پذیرد.

یزدان‌شناس با اشاره به اهمیت غدیر خاطر نشان کرد: غدیر نماد زعامت اسلامی در همه دوران‌ است و در واقع غدیر متعلق به همه بشریت و یک واقعه جهانی است و نه فقط اسلامی و پیام غدیر وحدت اسلام، الگوی حکومت اسلامی، پویایی و بالندگی و پیشرفت جامعه و بشریت و یأس و ناامیدی دشمنان است.

وی بر لزوم اجرای باشکوه مراسم دهه ولایت تاکید کرد و ادامه داد: فضای شهرستان کنگان باید به گونه‌ای رقم بخورد که همه احساس کنند این شهرستان در آستانه مراسم بزرگی قرار دارد.

فرماندار شهرستان کنگان همچنین با اشاره به تحولات اقتصادی اخیر کشور افزود: آن زمانی که رهبر معظم انقلاب شعار اصلاح الگوی مصرف را مطرح کرد شاید کسی اتفاقات امروز را پیش‌بینی نمی‌کرد که برون‌رفت آن اقتصاد مقاومتی باشد.

یزدان‌شناس بیان کرد: شعار اقتصاد مقاومتی شکل گرفته از شعار سال‌های قبل است و اگر با جدیت تمام به آن شعارها عمل می‌شد امروز کمتر شاهد این مشکلات بودیم.

وی گفت: در این موقعیت باید آرامش بازار به حالت اول خود بازگردد تا وضعیت معیشتی مردم دچار مشکل نشود لذا کنترل بازار باید به دستان مسئولین بیفتد.

فرماندار کنگان بر لزوم انعکاس عملکرد مسئولان در رسانه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه ویژه‌ای را در دستور کار داریم تا توانمندی‌ها، خدمات و ظرفیت‌های شهرستان را برای همه مردم کشور در شبکه دوم سیما و شبکه جهانی جام جم به تصویر بکشیم.

وی افزود: معتقدیم که همه مردم کشور و جهانیان باید موقعیت و اهمیت شهرستان کنگان را شناخته و درک کنند و بدانند چه اتفاقات مهمی در این منطقه رقم خورده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول