اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره انجمن مدیران کنترل کیفیت گلستان:

اقتصاد مقاومتی با ارائه کالای کیفی میسور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره انجمن مدیران کنترل کیفیت گلستان گفت: در عصر تکنولوژی و مدرن هر جا که کلمه استاندارد یاد می‌شود ناخودآگاه کیفیت در اذهان شکل می‌گیرد چرا که کنترل کیفیت کالا ضامن سلامتی مردم است.

اقتصاد مقاومتی با ارائه کالای کیفی میسور است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرهاد ستوده عصر امروز در جمع مدیران، کارشناسان و اعضای کنترل کیفی استان گلستان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی با ارائه کالای کیفی میسور است و همیشه کیفیت کالا و خدمات از کنترل عوامل مؤثر در واحدهای تولیدی و خدماتی نشأت می‌گیرد.

وی نقش مدیران کنترل کیفیت را در استانداردسازی یک کالا مهم خواند و تصریح کرد: در تحقق شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» مدیران کنترل کیفی نقش مؤثری دارند لذا همه تولیدکنندگان باید در تولید کالای باکیفیت تلاش کنند.

رئیس هیئت مدیره انجمن مدیران کنترل کیفیت گلستان در خصوص مهم‌ترین اهداف انجمن خاطر نشان کرد: کوشش در راستای استیفای حقوق و خواسته‌های مشروع و قانونی اعضا از طریق ایجاد زمینه‎های مساعد به منظور نیل به اهداف انجمن، جمع‎آوری اطلاعات، بررسی و تحقیق درباره مشکلات، شناخت نیازها و اولویت‎هاست.

ستوده ارتقای سطح علمی و فنی اعضا انجمن و صاحبان صنایع را از دیگر اهداف کنترل کیفیت در گلستان برشمرد و بیان کرد: بنا داریم تا با ارتباط مدیران صنایع و اساتید در راستای پیشرفت علمی انجمن گام‎های ارزنده‎ای برداریم.

وی از مدیران، کارشناسان و صاحب‎نظران کنترل کیفیت خواست تا برای عضویت در این انجمن اقدام کنند.

ستوده به معرفی اعضای هیئت مدیره کنترل کیفیت استان گلستان پرداخت و اظهار داشت: فرهاد ستوده به عنوان رئیس هیئت مدیره از شرکت زمزم گرگان، عبدالعزیز حاجی‎مرادی به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان، محمدحسن زمانی به عنوان دبیر انجمن از شرکت فراآزمون گلستان، محمدمهدی معمارکاشانی به عنوان بازرس از شرکت معدن رشد، زینت محمدیان به عنوان مسئول انجمن از شرکت کیمیا رشد و سمیرا توکلی به عنوان عضو هیئت مدیره از شرکت صباح انتخاب شدند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول