اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی دشمن را به عقب می‌راند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار هرمزگان گفت: حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی با توجه به ویژگی‌های سرزمین ایران، می‌تواند دشمن را به عقب براند.

حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی دشمن را به عقب می‌راند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری عصر امروز در نشستی پیرامون اقتصاد مقاومتی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده صحیح از کالاهای ساخت داخل در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با برشمردن برخی نقاط قوت دولت، اقتصاد مقاومتی را تنها راه ادامه روند پیشرفت کشور دانستند و فرمودند: قدرت‌های مستکبر همه توان خود را برای وادار کردن ایران به عقب‌نشینی به کار گرفته‌اند که دولت باید با استفاده از همه توان و ظرفیت‌های کشور و ادامه روند پیشرفت‌ها، ‌این توهم باطل دشمنان را بر هم بزند.

وی ادامه داد: کارهای وسیع عمرانی در مناطق مختلف کشور، پیشرفت چشمگیر در زمینه علم و فناوری، ارتقای جایگاه ایران در عرصه سیاست خارجی و مسائل بین‌المللی، برجسته شدن ارزش‌های انقلاب در گفتار و رفتار دولت از جمله ساده‌زیستی و دوری از تجمل، استکبارستیزی و افتخار به انقلابی‌گری و تلاش برای ارتباط گسترده با مردم را از جمله نقاط قوت دولت در بیان مقام معظم رهبری عنوان کرد که منشأ برکات و آثار مثبتی در جامعه بوده است.

بامری تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری بارها در فرمایشاتشان فرمودند که زورگویان جهانی دست از دشمنی بر نمی‌دارند و در پی هر ناکامی به دنبال تصمیمات و اقدامات جدید برمی‌آیند و مسئولان باید همیشه در فکر راهکارها و تدابیر جدید مقابله باشند، در استان هرمزگان نیز جهت اجرایی شدن منویات مقام رهبری از سوی استاندار و مسئولان استان تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی گفت: این مرحله را نیز با افتخار و سربلندی به پیش خواهیم برد و دشمنان موفق نخواهند شد کوچک‌ترین خللی در عزم و اراده ملت بزرگوار ایران اسلامی و مسئولین در مسیر حرکت به سمت قله‌های توسعه و پیشرفت ایجاد کنند.

بامری اظهار داشت: کشور ما به دلیل چهار فصله بودن و ظرفیت و توان بالای محصولات تولیدی در عرصه‌های مختلف می‌تواند با ایجاد اقتصاد مقاومتی که در واقع آفندی در برابر دشمنان است موفقیت‌هایی داشته باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه استکبار قصد بر زمین زدن جمهوری اسلامی از طریق اقتصاد را دارد، افزود: اما با توجه به تجارب ملت آگاه ایران در تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها خواب شوم بیگانگان تعبیری جز شرمندگی و شکست برای آنها نخواهد داشت.

به گفته بامری، بدیهی است وقتی ملتی با خواست و اراده آهنین خود نظامی مستقل و بر اساس مکتب آسمانی اسلام را بنا می‌کند و با نثار خون و جان خود با آرمان‌های متعالی آن تجدید پیمان می‌کند هرگز در مقابل فشارهایی که به مراتب از دوران جنگ تحمیلی شدیدتر نخواهد بود، عقب‌نشینی نخواهد کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول