اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

اقتصاد مقاومتی با مقاومت در مقابل کارشکنی دشمن همراه است

خبرگزاری فارس: معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که با مقاومت در مقابل کارشکنی دشمن همراه باشد.

اقتصاد مقاومتی با مقاومت در مقابل کارشکنی دشمن همراه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالله صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که با مقاومت در مقابل کارشکنی دشمن همراه باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند، همه هدف دشمن از چند سال پیش تاکنون فشار اقتصادی بر کشور، لطمه زدن به رشد ملی و اشتغال و رفاه ملی و دلزده کردن مردم نسبت به نظام اسلامی است، گفت: به همین دلیل شعارهای این چند سال حلقه‌هایی بود برای ایجاد یک منظومه کامل در زمینه اقتصاد، مثل اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از اسراف، همت مضاعف و کار مضاعف، جهاد اقتصادی و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تا ما اقتصاد مقاومتی را رعایت کنیم.

معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: توانمند کردن بخش خصوصی و وارد کردن مردم به میدان اقتصادی، مدیریت مصرف و پرهیز از اسراف و تبذیر در دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و همچنین خانواده‌ها و مردم که یک حرکت جهادی است و استفاده از تولیدات داخلی از جمله الزامات اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: مردم مصرف داخلی را بر مصرف کالاهایی با مارک‌های معروف خارجی ترجیح دهند و خود مردم راه مصرف کالاهای خارجی را ببندند و البته محصول داخلی را باید مرغوب و با کیفیت و با دوام تولید کنیم و تا آنجا که می‌توانیم قیمت تمام شده را کاهش دهیم که این همکاری همه را می‌طلبد.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند، وابستگی اقتصادی منشأ تمام وابستگی‌ها و در نتیجه قرار گرفتن تحت سلطه بیگانگان است و وابستگی سیاسی و نظامی هم پیدا می‌‌شود، بیان داشت: تا آنجا که مردم می‌توانند از اسراف جلوگیری کنند و با اصلاح الگوی مصرف خود به صورت جهادی، اقتصاد مقاومتی را رعایت کنند.

 صادقی در ادامه ضمن اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: ما تا به کار و سرمایه ایرانی احترام نگذاریم تولید ملی شکل نمی‌گیرد و اگر تولید ملی شکل نگیرد استقلال اقتصادی تحقق پیدا نمی‌کند، اگر استقلال اقتصادی تحقق پیدا نکرد استقلال سیاسی پیدا نخواهد شد و تا یک کشور اقتصاد خود را قوی و متکی به خود نکند نمی‌تواند از لحاظ سیاسی و فرهنگی و... تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول