اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد

اجرای طرح ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی در بین دانش‌آموزان سراسر کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی از 15 آبان ماه سال جاری تا نیمه‌ دی ماه در بین دانش‌آموزان سراسر کشور به شکل علمی و گسترده آغاز می‌شود.

اجرای طرح ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی در بین دانش‌آموزان سراسر کشور

سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در حاشیه همایش فرماندهان و مسئولان بسیج سراسر کشور که در اردوگاه میثاق برگزار شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین اظهار کرد: حلقه‌های صالحین در یک ارتباط دو طرفه بین سازمان بسیج با اداره آموزش و پرورش به شکل گسترده در حال اجراست.

وی افزود: در همین راستا گفتمان ولایت در هر دوره زمانی به شکل عمده بین افراد جامعه به خصوص خانواده بزرگ آموزش و پرورش باید ترویج شده و در نخستین اقدام، گفتمان اقتصاد مقاومتی در این برنامه جا دارد.

رئیس سازمان بسیج ادامه داد: اداره آموزش و پرورش در یک همکاری دو طرفه با سازمان بسیج از 15 آبان ماه سال جاری تا نیمه‌های دی ماه گفتمان اقتصاد مقاومتی را در بین دانش‌آموزان ترویج می‌دهد.

وی تصریح کرد: سخنرانان، افراد آموزش دیده در سطح اقتصاد کلان و متخصصان اقتصادی در همایش‌ها و جلسات گفتمان اقتصادی حاضر شده و با جداسازی اقتصاد خرد که به رفتار ما مربوط است جزوات مختلف را تهیه کرده و برای نقش‌آفرینی بیشتر دانش‌آموزان در حوزه اقتصاد به آنان انتقال داده می‌شود.

نقدی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص برنامه‌های سازمان بسیج برای دفاع از مرزهای کشور گفت: برنامه‌های سازمان بسیج در این حیطه بسیار گسترده بوده و در بعد دفاعی در سال جاری برای تمام استان‌ها رزمایش‌های بزرگ به سوی بیت المقدس تدوین شده است.

وی اضافه کرد: بسیجی‌های کشور با آموزش‌ در گردان‌‌های ویژه بیت‌المقدس توان خود را افزایش داده و گردان‌های عاشورا به ناحیه پایگاهی ارتقا پیدا کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: نواحی پایگاهی از لحاظ کمی و کیفی گسترش زیادی پیدا کرده و تقریبا تا انتهای سال آینده نزدیک به 10 برابر ظرفیت گذشته خود می‌رسد.

وی تصریح کرد: گردان‌های واکنش‌های بیت المقدس نیز در حوزه‌های نواحی تشکیل شده که در هر استان یک رزمایش انجام می‌شود و در همین راستا استان خوزستان نیز در دی ماه خود را برای برگزاری این رزمایش آماده می‌کند.

* 6 آذر یک ساعت درسی به الگوی مقاومتی اختصاص داده می‌شود

نقدی با اشاره به شهیده ناهید فاتحی کرجو گفت: شهیده ناهید فاتحی کرجو به عنوان الگوی مقاومت در سال جاری معرفی شده و در همین راستا یک ساعت درسی اول صبح روز ششم آذر ماه با عنوان الگوی مقاومتی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و تدریس می‌شود.

وی افزود: مستند بسیار فاخری که در این زمینه تهیه و تدوین شده در این روز از طریق رسانه ملی و یا مدارس هوشمند برای دانش‌آموزان سراسر کشور در یک ساعت درسی پخش می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: این برنامه در راستای آشنایی دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان دختر کشور با فداکاری‌ها و مقاومت‌های شهیده ناهید فاتحی کرجو تهیه شده است.

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول