اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

اختصاص 35 میلیارد ریال برای تسهیلات مشاغل خانگی شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از اختصاص 35 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی این شهرستان خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات به متقاضیان ساده‌تر می‌شود.

اختصاص 35 میلیارد ریال برای تسهیلات مشاغل خانگی شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال اظهار داشت: اعتبار برای مشاغل خانگی به دستگاه‌های اجرایی شامل کمیته امداد، بهزیستی و صندوق مهر امام رضا(ع) ابلاغ شده است.

وی با اشاره به تعهدات مشاغل خانگی در شوش تاکید کرد: تعهد اشتغال شهرستان شوش در این زمینه 5 هزار و 908 نفر است.

سعیدی‌نیا کل تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری را 5 هزار و 908 نفر عنوان کرد و گفت: با تلاش همه دستگاه‌ها و همکاری بانک‌های عامل در حال حاضر 54 درصد از میزان اشتغال شهرستان تحقق یافته است.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه مشاغل خانگی تاکنون هزار و 435 فقره پرونده به بانک‌های شهرستان شوش برای دریافت تسهیلات معرفی شده که 879 پرونده به مرحله پرداخت رسیده‌اند و مابقی در آینده نزدیک به مراحل پرداخت می‌رسند.

فرماندار شوش گفت: در زمینه اشتغال باید تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در تعامل مستمر باشند تا با رفع موانع و مشکلات موجود در راستای اشتغال‌زایی برای افراد بیش از پیش کوشا باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوش با داشتن اراضی وسیع برای کشاورزی قطب کشاورزی در خوزستان به شمار می‌آید و بیشترین طرح‌های اشتغالزایی این منطقه در زمینه کشاورزی است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول