اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم شوش در مجلس خواستار شد

رفع مشکل اشتغال روستائیان شهرستان شوش

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع کامل مشکل اشتغال روستاییان این شهرستان شد و گفت: باید با توجه به کشاورزی مشکلات اشتغال مردم را در روستا رفع کنیم.

رفع مشکل اشتغال روستائیان شهرستان شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، سید راضی نوری عصر امروز به همراه فرماندار شوش از روستای میگرن بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن گفت و گو با روستاییان از مشکلات آنها آگاه شد.

این نماینده مجلس سپس در جمع مردم ‌اظهار داشت: طرح تسهیلات اشتغالزایی بخش کشاورزی برای روستائیان پیش‌بینی شده که با هماهنگی‌های که با رئیس بانک کشاورزی شهرستان شوش انجام گرفته تمام مشکلات و موانع اداری این تسهیلات برداشته شده است و روستائیان می‌تواند از این تسهیلات بهرمند شوند.

وی همچنین در دستور کار قرار گرفتن تاسیس مدرسه در میگرن از سوی نوسازی مدارس خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مدرسه امام رضا(ع) این روستا از سال 73 کلاس‌های خود را به دلیل نداشتن محلی برای برگزاری کلاس‌ها در کانکس برگزار می‌کند و با وجود گرما و سرمایی که در این بخش وجود دارد عملا مشکلاتی برای دانش آموزان به وجود آمده است.

نماینده شهرستان شوش گفت: با توجه به اینکه راه دسترسی مردم به جاده اصلی طولانی است احداث پلی برای کوتاه شدن این مسیر و دسترسی سریع‌تر مردم به جاده ترانزیتی را از طریق قرارگاه خاتم النبیا باید پیگیری کرد.

وی درباره اجرایی کردن طرح هادی در روستا اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این طرح به تصویب رسیده و در آینده نزدیک شاهد اجرایی کردن این طرح خواهیم بود.

نوری در ارتباط با پروژه آبرسانی روستای میگرن گفت: این پروژه به دلیل اهمیت بالایی که دارد در جلسه‌ای با حضور استاندار مطرح شد و جز مصوبات اخیر سفر استاندار به شهرستان شوش قرار گرفته است و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

وی تسریع در آبرسانی به روستای میگرن را خواستار شد و تاکید کرد: با توجه به وضعیت به وجود آمده و بیماری‌هایی که از طریق آب منتقل می‌شوند باید برای تسریع در اجرایی کردن این پروژه اقدام کرد و دو یا سه ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، روستای میگرن از توابع شهر الوان شهرستان شوش است در شمال خوزستان قرار دارد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول