اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

تحقق 16درصدی اشتغال اصفهان در بخش غیرمسکن

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در زمینه ایجاد اشتغال در بخش غیر‌مسکن حدود 16 درصد از تعهدات استان محقق شده است و در حال حاضر اشتغال استان در بخش غیر‌مسکن مناسب نیست.

تحقق 16درصدی اشتغال اصفهان در بخش غیرمسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامعلی قادری یکشنبه شب در جلسه شورای اشتغال استان اظهار کرد: رصد اشتغال استان به صورت مرتب در کارگروه اشتغال استان مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصدد تحقق کامل تعهدات استان در بخش اشتغال هستیم.

وی با اشاره به اینکه بانک‌های موجود در سطح استان باید تا پایان آبان ماه امسال اعتبارات سال گذشته استان را برای وضعیت مشاغل خانگی و خود‌اشتغالی به صورت کامل اختصاص بدهند، ادامه داد: در حال حاضر اعتبارات امسال نیز در این زمینه ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای 178 هزار و 989 نفر به عنوان تعهد اشتغال استان تا پایان امسال است و از ابتدای امسال جلسات متعددی در استان در راستای چگونگی اجرای این تعهد در تمام مناطق و شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای امسال تاکنون تعهد اشتغال استان در بخش مسکن و غیر‌مسکن حدود 113 درصد تحقق یافته است، اضافه کرد: البته عمده تعهدات محقق شده در بخش اشتغال استان به بخش مسکن اختصاص دارد.

قادری با بیان اینکه تعهدات اشتغال استان در بخش مسکن حدود 256 درصد محقق شده است، تاکید کرد: همچنین استان از ابتدای امسال تاکنون در زمینه ایجاد اشتغال در بخش غیر‌مسکن حدود 16 درصد به تعهدات خود عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای تعهدات در بخش غیر‌مسکن به عنوان ملاک و ارزیابی شورای عالی اشتغال در پایان سال است، افزود: اشتغال استان در بخش غیر‌مسکن مطلوب و مناسب نیست و استان باید در راستای توسعه اشتغال در بخش غیر‌مسکن تلاش کند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول