اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان کاراته جهان:

اشتغال مهم‌ترین دغدغه ورزشکاران گیلان است

خبرگزاری فارس: قهرمان گیلانی کاراته جهان گفت: اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم ورزشکاران و ملی‌پوشان مدال‌آور گیلان است.

اشتغال مهم‌ترین دغدغه ورزشکاران گیلان است

سعید حسنی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نتیجه نگرفتن تیم ملی کاراته در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان اظهار کرد: پس از اینکه ملی‌پوشان در این مسابقات نتیجه نگرفتند همه فکر می‌کردند با تغییر کادر فنی می‌توان نتایج بهتری حاصل کرد که این امر صورت نگرفت.

وی افزود: پس از این ماجرا در رسانه‌ها صحبت‌هایی مطرح و مسایلی افشا شد و برخی کاراته‌کاران در اعتراض به ابقای کادر فنی در مسابقات انتخابی شرکت نکردند، زیرا معتقد بودند نفرات خاصی از قبل انتخاب شده‌اند.

این قهرمان کاراته جوانان جهان با بیان اینکه با نحوه انتخاب افراد مشکل دارم، ادامه داد: مدیر فنی تیم‌های ملی بارها عنوان کرده که درهای تیم ملی به روی تمام کاراته‌کاران باز است، اما نمی‌دانم چرا وی در مسابقات هفته‌های اخیر لیگ حضور نداشت.

وی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته تمرینات را با تلاش‌های مستمری ادامه دادم، ابراز کرد: با وجود اینکه نمایش قابل قبولی در لیگ داشتم و حتی در روزهای آخر نیز فکر می‌کردم می‌توانم جایی در تیم ملی داشته باشم اما مدیر فنی غیبت داشت.

حسنی‌پور اضافه کرد: بسیار راحت می‌توانستم در مسابقات جهانی پاریس عضو تیم ملی شوم اما با حضور نیافتن «ناظریان» باز هم دیده نشدم و آرزوهای من نقش بر آب شد.

وی متذکر شد: با وجود اینکه در هفته‌های اخیر نفرات تیم ملی در لیگ مسابقات را واگذار کرده بودند اما باز هم نفرات فیکس انتخابی بودند.

این قهرمان کاراته، موضوع اشتغال را یکی از دغدغه‌های ورزشکاران و ملی پوشان دانست و تصریح کرد: استاندار قبلی گیلان به ما وعده اشتغال داده بود و با وجود اینکه بنده و دیگر دوستانم در تیم ملی کاراته تمام تلاش‌ خود را صرف افتخارآفرینی برای ایران و گیلان در میادین بین‌المللی و جهانی کردیم و فارغ‌التحصیل هم شدیم اما وعده داده شده عملی نشد و نمی‌دانیم چه کسی می‌تواند گامی موثر برای ایجاد اشتغال قهرمانان و مدال‌آوران کاراته در استان بردارد.

وی با آرزوی مدال گرفتن ملی‌پوشان کاراته جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: اگر در مسابقات مذکور ملی‌پوشان نتایج خوبی بگیرند دنیا کاراته ایران را به چشم قهرمان می‌بیند در غیر این صورت شرایط سختی را در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول