اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس خبر داد

اختصاص 2 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس از اختصاص مبلغ 2 میلیارد و 648 میلیون تومان اعتبار به مشاغل خانگی این شهرستان خبر داد.

اختصاص 2 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حسن سروری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فردوس اظهار کرد: از مجموع یک‌هزار و 54 مورد تعهد اشتغال شهرستان فردوس تاکنون برای تعداد 320 نفر شغل ایجاد شده است.

وی گفت: در سال جاری مبلغ 2 میلیارد و 648 میلیون تومان اعتبار به مشاغل خانگی شهرستان فردوس اختصاص یافته که تاکنون 31 درصد تعهدات اشتغال شهرستان فردوس محقق شده است.

* اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان فردوس نیز در این جلسه با اشاره به اختصاص مبلغ 30 میلیارد تومان اعتبار به بخش کشاورزی تصریح کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات به متقاضیان برای تعداد 380 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

عباسعلی غلامی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 207 طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده که به تعداد 110 طرح کشاورزی تسهیلات لازم پرداخت شده است.

* واحدهای تولیدی تعطیل شده ساماندهی شود

فرماندار شهرستان فردوس نیز با اشاره به اینکه بازگشایی واحدهای تولیدی تعطیل شده بسیار آسان‌تر از راه‌اندازی و احداث کارخانه است، گفت: باید واحدهای تولیدی تعطیل شده در سطح شهرستان ساماندهی شود تا با فعالیت مجدد آن برای جوانان اشتغال ایجاد شود.

محمدرضا رجبی‌مقدم به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با اشتغال اشاره کرد و افزود: اگر در بحث اشتغال اعتقادی عمل نکنیم راه به جایی نمی‌بریم بنابراین باید برای ایجاد اشتغال وقت زیادی بگذاریم.

وی تلاش برای ایجاد اشتغال را بالاتر از نماز شب دانست و تصریح کرد: همه مشکلات جامعه به اشتغال برمی‌گردد و در واقع هیچ ثوابی بالاتر از ایجاد شغل نیست.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول