اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس تاکید کرد

بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در ایجاد اشتغال

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور برای ایجاد اشتغال استفاده شود.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در ایجاد اشتغال

علی‌اکبر آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر وحدت بین مسئولان نظام و مردم، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی در یک قدمی ما در کمین نشسته‌اند و برای ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.

آقایی تصریح کرد: باید عظمت حکومت اسلامی و حاکمیت ولایت و ولی‌فقیه در کشور را حفظ کنیم.

وی با اشاره به برخی اختلاف‌نظرها در میان مسئولان، افزود: وقت و انرژی خود را برای جدل بین خودمان تلف نکنیم و با هوشیاری کامل در دام دشمنان گرفتار نشویم.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در تداوم جهاد اقتصادی کشور است.

آقایی با اشاره به لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: روند اجرای این طرح به گونه‌ای است که سبب برون رفت از بحران‌های اقتصادی و مسائل پیش روی کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه بهره‌وری در کشور پایین است، اعلام کرد: لازم است با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور از اشتغال جوانان و تولید در کشور حمایت کنیم.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در دشمنی خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سبقت می‌گیرد، تاکید کرد: ما در مقابل این دشمنی‌ها چاره‌ای جز وحدت و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری نداریم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول