اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره تعاون کاشان خبر داد

جذب 80 درصدی تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی در کاشان

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال اداره تعاون، کار و امور اجتماعی کاشان از جذب 80 درصدی تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی در این شهرستان خبر داد.

جذب 80 درصدی تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسن رمضانی صبح امروز در نخستین همایش و کارگاه آموزشی نقش بازاریابی در مشاغل خانگی و تعاونی‌ها در سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و امور اجتماعی کاشان اظهار داشت: سهم شهرستان کاشان از اشتغال استان اصفهان در سال گذشته با 12 درصد رشد از 10 هزار و 500 نفر سهمیه اشتغال در نظر گرفته شده به حدود 11 هزار و 800 مورد اشتغال رسید.

وی افزود: ایجاد این میزان اشتغال شهرستان کاشان در سال گذشته توسط دستگاه‌های کمیته امداد امام خمینی، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و صندوق مهر امام رضا(ع) این شهرستان محقق شده است.

این مسئول یادآور شد: در شهرستان کاشان طی یک سال گذشته با پیگیری‌های دستگا‌ه‌های اجرایی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری، صندوق مهر امام رضا(ع) و اداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت) بالغ بر 4 هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

وی در ادامه از رشد 50 درصدی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته به دلیل استقبال از مشاغل خانگی در کاشان 60 میلیارد ریال تسهیلات اختصاصی شهرستان به 90 میلیارد ریال افزایش یافته است. 

معاون اشتغال اداره تعاون، کار و امور اجتماعی کاشان با اشاره به جذب 80 درصدی تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی این شهرستان ابراز داشت: تا پایان مهرماه امسال از 100 میلیارد ریال تسهیلات اختصاصی به شهرستان کاشان در مجموع 120 میلیارد ریال توسط سیستم بانکی پرداخت شده است.

رمضانی در ادامه از پیگیری بیمه مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با همکاری سازمان تأمین اجتماعی بیمه مشاغل خانگی که یکی از مسائل مهم این بخش است هر چه زودتر اجرایی شود.

وی همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی، نمایشگاه مشاغل خانگی با حضور 110 نفر از مولدان مشاغل این بخش، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و حمایتی و همچنین شناسایی، ساماندهی و صدور مجوز را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه مشاغل خانگی اعلام کرد. 

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول