اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم استان سمنان:

کارگران سربازان جبهه مبارزه اقتصادی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز جنگ ما با دشمن، جنگ روانی، فرهنگی و اقتصادی است و کارگران سربازان جبهه مبارزه اقتصادی هستند.

کارگران سربازان جبهه مبارزه اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل(ع) در یکی از کارخانه‏های سمنان در رابطه با بسیج و هدف از تشکیل پایگاه در واحدهای تولیدی و صنعتی سخن گفت.

وی اظهار کرد: بسیجی بودن به این معنا نیست که فقط لباس مخصوص داشته باشیم و اسلحه‏ای در دست بگیریم بلکه بسیجی کسی است که در هر جایگاهی که خدمتی می‏کند با توکل به خدا برای عظمت و پیشرفت نظام و کشورش تلاش کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تلاش کارگران در واحدهای تولیدی باید بسیجی‏وار باشد.

استادحسینی افزود: بسیجیان باید با کار و تلاش مضاعف و افزایش توان علمی خود، نیروی انگیزه‌بخش جامعه باشند و در هر مکان و جایگاهی پویایی، نوآوری و شکوفایی را از خود بروز دهند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: نباید فراموش کرد که توسعه علمی و دست‌یابی به فناوری‏های جدید اقدام مهمی در مقابله با دشمن است و می‏تواند در بخش‏های مختلف جامعه سبب توسعه و پیشرفت شود.

وی افزود: افزایش قدرت کشور فقط با توسعه علمی میسر است و به طور مسلم، جنگ نرم نمی‏تواند در یک کشور قدرتمند به لحاظ علمی، فرهنگی و اقتصادی کارساز شود.

هم‌چنین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پایان ضمن تقدیر از 10 نفر از مدیران و کارگران برتر این کارخانه، با اهدای لوح و هدیه، سهمیه حج عمره برای دو نفر از بسیجیان پایگاه بسیج کارگری حضرت ابوالفضل(ع) را متقبل شد.

در مراسم افتتاح این پایگاه، ‌رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر سازمان بسیج کارگری استان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول