اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

20 هزار نفر از اصناف فاقد اعتبار قانونی در سال‌جاری قانونمند شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 20هزار نفر از اصناف فاقد اعتبار قانونی درسال جاری قانونمند شدند.

20 هزار نفر از اصناف فاقد اعتبار قانونی در سال‌جاری قانونمند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری مقدم ظهر امروز در همایش « پلیس،امنیت،اصناف» که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد اظهار کرد: آرامش ،امنیت و پیشرفت‌هایی که امروز در جمهوری اسلامی ایران برقرار است به برکت جانبازی ایثارگران و خون شهدا است.

وی افزود: شهیدان رفتند تا ارزش‌های اسلام ناب محمدی زنده بماند همچنین آنان ازخود گذشتند تا آرمان‌های انقلاب اسلامی پابرجا بماند.

امیری مقدم ادامه داد: تهاجم فرهنگی دشمن بسیار گسترده و پیچیده شده است در جنگ نرم نیز سربازان دشمن پرتجمع و فراوان هستند اما دیده نمی‌شوند این درحالی است که آنان به شدت بر روی فرهنگ و ریشه‌های اعتقادی مردم ما متمرکز شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: در بررسی سایت‌های اینترنتی به وضوح حملاتی دیده می‌شود که اساس دین اسلام را نشانه گرفته‌اند و متاسفانه مشکل دیگری که وجود دارد افرادی سودجو در حال سوء‌استفاده از دین اسلام هستند که مقدمات این حملات خطرناک را مهیا می‌سازند.

وی تاکید کرد: دشمنان و هتاکان به دین اسلام باید بدانند که اعمال اهانت آمیز آنان سبب از بین رفتن خودشان می‌شود.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: امنیتی که امروز در کشور برقرار است را نمی‌توان با هیچ چیز دیگری در دنیا تعویض کرد البته باید هوشیار بود تا دشمنان انقلاب اسلامی این آرامش را مختل نسازند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تشریح کرد: امروز شهروندان جامعه در تمام ساعت‌های شبانه روز در حال تردد هستند؛ این نشانه آرامش در کشور محسوب می شود.

وی یادآور شد: در کشورهایی که امنیت وجود ندارد آنان حاضرند بالاترین بها را برای به دست آوردن آرامش و امنیت بپردازند.

امیری مقدم اظهار کرد: امنیت بالاترین نعمت الهی است و اگر این لطف خداوند نباشد تمام ارگان‌ها و تشکلات دچار اختلال می شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اساسی ترین رکن پایداری و امنیت در هر کشور سرمایه‌های اجتماعی آنان است این در حالی است که سلامت اجتماعی جامعه باید توسط نیروهای انتظامی و مشارکت آحاد مردم فراهم شود.

وی تصریح کرد: اصناف بزرگترین لایه اجتماعی کشور به شمار می‌رود؛ طبق آمار در سال جاری 20 هزار از اصنافی که فاقد اعتبار قانونی بودند توانستند قانونمند شوند.

امیری مقدم افزود: فعالیت‌های پلیس فتا شامل موارد بسیار زیادی از جمله مبارزه با قاچاق در فضای مجازی است که کشفیات حائز اهمیتی در این ارتباط به دست آمد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه خراسان رضوی رتبه نخست در مورد کاهش تصادفات را دارد،گفت: امسال بهترین وضعیت را در مورد زائران خراسان رضوی داشتیم.

وی بهترین لذت برای نیروهای انتظامی را جاری شدن لبخند بر لبان شهروندان جامعه دانست.

امیری مقدم اظهار کرد: همان طور که اصناف در زمان هشت سال دفاع مقدس در صحنه حضور داشتند امروز نیز با توجه به فضای ایجاد شده مشارکت مردم و اصناف سبب پیشرفت و آبادانی بیش از پیش کشور می‌شود.

انتهای پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول