اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان:

تدین اصناف و بازاریان سرمایه استان زنجان است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: تدین اصناف و بازاریان سرمایه بزرگی برای استان زنجان محسوب می‌شود.

تدین اصناف و بازاریان سرمایه استان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاوندی در همایش پلیس، امنیت و اصناف اظهار کرد: استان زنجان به برکت فعالیت‌های انجام شده از سوی نیروی انتظامی از امنیت کاملی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بازاریان و اصناف بازوی توانمند نیروی انتظامی محسوب می‌شوند، افزود: اصناف برای تامین امنیت جامعه همواره در کنار پلیس حضور دارند.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اینکه بازاریان و اصناف استان زنجان از با انصاف‌ترین اصناف کشور هستند، خاطرنشان کرد: هر جا نظام، حاکمیت و ولایت به حضور اصناف نیاز داشته است اصناف و بازاریان پای کار بوده‌اند.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان همواره پشت سر ولایت بوده‌اند، خاطرنشان کرد: حضور اصناف در عرصه‌های مختلف نشان از خدمتگزاری این قشر دارد.

کاوندی با اشاره به حمایت اصناف زنجان از زلزله زدگان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: در کمتر از 48 ساعت 50 تن اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان در استان جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه بازاریان و اصناف استان زنجان از نخستین افرادی بودند که در مناطق زلزله زده حضور یافتند، افزود: حمایت اصناف زنجان از زلزله‌زدگان بی نظیر بود.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اینکه بازاریان و اصناف استان زنجان در محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام اقدام کردند، افزود: بازاریان در نخستین روزها، هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام را با تحصن محکوم کردند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات زیارت عاشورا و مراسم های مذهبی از سوی بازاریان و اصناف خاطرنشان کرد: هر هفته دو مراسم در مسجد چهل ستون و آقا سید فتح الله برگزار می‌شود.

کاوندی با بیان اینکه اجرای طرح شبنم از طرح‌های تاثیر گذار در استان محسوب می‌شود، افزود: مرحله نخست این طرح به پایان رسیده و مرحله دوم آن آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بازاریان و اصناف در زمینه قاچاق کالا یادآور شد: مقابله با کالای قاچاق از برنامه‌های اصناف استان است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول