اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی آسان اما در عمل سخت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: شعار عدالت و شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی دادن آسان است اما عمل به آن سخت است و متاسفانه امروز جریانی می‌آید با اقدامات متعدد وضعیت کشور را بحرانی می‌کند.

شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی آسان اما در عمل سخت است
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تویسرکان با تاکید بر این که علت قیام امام حسین(ع) احیای دین، امر به معروف و نهی از منکر بوده که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: برکات قیام اباعبدالله و به ثمر نشستن اهداف قیام آن حضرت در طول تاریخ خود را به بروز و ظهور نشانده است.
وی با اشاره به اختلاس بزرگ اخیر در کشور گفت: عده‌ای حرف از مبارزه با فساد اقتصادی می‌زنند اما به محض برخورد با این فساد به افراد فشار می‌آورند که با برخی برخورد نکنید و یا از مسئولان پیگیری جرم می‌خواهند دست‌ها را رو نکند و به وحشت می‌افتند چون مطرح شدن حقایق علیه خود آنهاست و منافعشان در خطر می‌افتد.
خطیب جمعه تویسرکان ادامه داد: به آقای اژه‌ای پیغام می‌دهند که اگر پرونده را رو کنید ما هم پرونده‌های علیه شما را رو می‌کنیم که باید پاسخ گفت اگر پرونده‌ای بوده چرا تا حالا رو نشده است.
وی ابراز کرد: شعار عدالت و شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی دادن آسان است اما عمل به آن سخت است و متاسفانه امروز جریانی می‌آید با اقدامات متعدد وضعیت کشور را بحرانی می‌کند و حتی چادر را محصول غرب معرفی می‌کنند.
ارزنده در ادامه بسیج را یک تشکل  که حافظ آرمان‌های انقلاب معرفی کرد و گفت: بسیج یک تشکل نظامی نیست و امام راحل تشکیل بسیج را تنها به خاطر مقابله تنها با هجمه دشمن ایجاد نکرد بلکه یک نهاد اجتماعی است به همین دلیل دشمن بعد از رهبری و روحانیت در پی ضربه زدن به بسیج است.
وی ادامه داد: بسیج در مقابله با فتنه سال 88 نقش بزرگی را ایفا کرد و اکنون در مقابله با گروه انحرافی نیز نقش خوبی را ایفا می‌کند به همین دلیل است که فتنه گران و جریان فتنه از بسیج هراس دارند.
امام جمعه تویسرکان در بخش دیگری از سخنانش گفت: بعد از گذشت ماه‌ها خواسته مردم که باید زودتر محقق می‌شد صورت گرفت و آن انتخاب فرماندار تویسرکان بود.
وی در ادامه افزود: متأسفانه خبری رسیده که اختلافی بین حوزه علمیه استان و استاندار پیش آمده لذا به همه مسئولان عرض می‌کنم آن زمانی که سیاسیون غیر روحانی جرأت نمی‌کردند نفس بکشند این روحانیت و در رأس همه آنها امام راحل(ره) بود که در برابر ظلم ایستاد.
ارزنده گفت: روحانیت باعث بیداری مردم شدند و اکنون کار روحانیت سبب بالا رفتن آگاهی و بصیرت در بین مردم است.
وی اضافه کرد: هرکس اکنون به مسئولیت رسیده به برکت روحانیت است و هیچ مقامی بالاتر از مقام شهدا نیست اما قلم علما افضل بر خون شهدا است.
امام جمعه تویسرکان افزود: چرا باید مسئول عالی رتبه کشور مدتی در مسند قدرت نشسته باشد و بر سر سفره روحانیت باشد اما به حوزه‌های علمیه و روحانیت بی‌توجهی کند.
وی تصریح کرد: از آقای استاندار به عنوان یک طلبه می‌خواهم اگر می‌خواهید در مسئولیت خود موفق باشید در کنار روحانیت باشید و هر از چند گاهی بروید حوزه علمیه و در کنار روحانیت باشید و این کسر شأن شما نیست بلکه به خاطر دین اسلام و لباس روحانیت است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول