اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

اصناف در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: اصناف باید باور کنند که در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی قرار دارند.

اصناف در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: جایگاه بسیج بسیار مهم و تأثیرگذار است و باید همواره تدابیر مهمی برای آن اتخاذ شود؛ همان‌طور که در کمتر از یک ماه حلقه صالحان ارکان اصلی بسیج اصناف تشکیل شد، تمام پایگاه‌های بسیج زیر مجموعه این حوزه نیز باید هر چه سریع‌تر نسبت به انجام این مهم اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: جایگاه بسیج اصناف ارزشمند بوده و نقش این بسیج بر کسی پوشیده نیست؛ همان‌گونه که در تاریخ انقلاب اسلامی از سال 1341 که لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی مورد اعتراض امام (ره) قرار گرفت و اصناف به حمایت از ایشان و حوزه‌های علمیه، محل کسب خود را تعطیل کردند، در 15 خرداد 42 نیز اصناف نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ردپای اصناف در تمام دوران حساس قبل و بعد از انقلاب اسلامی از جمله دوران دفاع مقدس نیز دیده می‌شود و صنوف مختلف همیشه در کنار انقلاب، مرجعیت و ولایت فقیه بوده‌اند.

حجت‌الاسلام محمودی عنوان کرد: اصناف باید باور کنند که در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی قرار دارند و باید در خط مقدم این مبارزه باشند چراکه اصناف، چشم و چراغ شهرها هستند و وظیفه بسیج اصناف، ترویج همین موضوع است.

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: همه مسئول هستند که برای ارزش‌ها بجنگند، چراکه اگر امروز از انقلاب و اسلام پاسداری نشود، فردای روشنی در انتظارمان نخواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج اصناف باید تأثیرات معنوی و موجهی بر روی فضای بازار شهرستان بگذارد و به همین دلیل، طرح پرچم‌های رنگین و احیای تذکر لسانی یکی از موفق‌ترین و زیباترین طرح‌های اجرا شده توسط این حوزه در سال‌های اخیر است که امید می‌رود ادامه داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در پایان تصریح کرد: فرماندهی بسیج اصناف در طول مدت کوتاه مسئولیتی که بر عهده گرفته، فعالیت‌های مذهبی و اجرایی بی‌سابقه‌ای را انجام داده که جای تقدیر دارد. 

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول