اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل راه‌آهن جنوب شرق:

عملیات احداث ساختمان آشیانه ریلی در ایستگاه راه آهن زاهدان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل راه‌آهن جنوب شرق گفت: عملیات احداث ساختمان آشیانه جرثقیل ریلی در ایستگاه راه آهن زاهدان با واگذاری اعتبار 15 میلیارد ریال شروع شد.

عملیات احداث ساختمان آشیانه ریلی در ایستگاه راه آهن زاهدان آغاز شد

سید مصطفی داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: پس از بهره‌‌برداری از خط آهن زاهدان و راه‌اندازی قطارهای باری و مسافری از ابتدای سال گذشته، برای جمع‌آوری سوانح ریلی، امدادرسانی در شرایط بحرانی و در مواقع خاص برای تعمیرات لکوموتیوهای ناحیه و‌ واگن‌های معیوب، این اداره‌کل نیاز شدید به یک دستگاه جرثقیل ریلی دارد که با پیگیری‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک به راه‌آهن جنوب شرق واگذار خواهد شد.

وی افزود: با تخصیص این جرثقیل برای انجام امور نگهداری و تعمیرات مربوط بر روی آن، یک سوله آشیانه در ایستگاه تازه تاسیس زاهدان ساخته شود.

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق با اشاره به مکاتبات و درخواست‌های گرفته توسط اداره کل جنوب شرق از سال 89 مبنی بر ساخت آشیانه جرثقیل‌ ریلی‌ گفت: با موافقت اداره‌کل جنوب شرق مقرر شد این سوله نگهداری و تعمیرات به ابعاد 42 در 21 متر با دو خط ورودی ‌‌و خروجی‌ در محل ایستگاه تازه تاسیس زاهدان احداث شود.

داودی اضافه کرد: زمین مورد نیاز این ساختمان تحویل پیمانکار و کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه به زمین زده شده است.

وی بیان کرد: آشیانه جرثقیل ریلی دارای بخش‌های نگهداری و تعمیرات و دفاتر فنی و اداری است که با هزینه اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی راه آهن جمهوری اسلامی ایران به مدت زمان یک سال ساخته می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول