اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مبارزه علنی با استکبار بود

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیز مبارزه علنی با استکبار بود.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مبارزه علنی با استکبار بود

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی مبارزه با استکبار است، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیز مبارزه علنی با استکبار بود.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به اینکه اسلام به عنوان دین هدایت‌کننده جامعه بشری با هر نوع ظلم و ستم مخالف است، افزود: مبارزه با استکبار و ظالمان جهان از رهنمودهای دین مبین اسلام به مسلمانان است.

وی با بیان اینکه استکبار براساس خوی استکباری همواره در جهان منشاء مناقشات بوده است، افزود: استکبار از هر روشی برای تامین منافع خود استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با اشاره به اینکه دنیا سیاست استکباری آمریکا و ایادی آن را قبول ندارد، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز با این سیاست به شکل‌های مختلف مخالفت می‌کند.

وی با بیان اینکه با چنین سیاستی حتی در کشورهای اروپایی نیز مخالفت می‌شود، افزود: استفاده از سفارتخانه برای تامین منافع استکباری از اهداف آمریکا است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به اینکه آمریکا همواره از سفارتخانه‌های خود برای رصد فعالیت‌های مخالفان خود استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: ‌هدف آمریکا دست‌یابی به منابع کشورهای مختلف است.

وی با بیان اینکه جوانان نظام جمهوری اسلامی با درک فعالیت‌های استکبار در کشور به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اقدام کردند، افزود: جوانان ایرانی برای حفظ استقلال کشور، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را وظیفه خود دانستند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی بر ضرورت تبیین اهداف 13 آبان در جامعه تاکید کرد و گفت: باید جوانان با اهداف این روز آشنا شده و با بصیرت‌افزایی به مقابله با چنین اقداماتی بپردازند.

وی با بیان اینکه هرچه تلاش‌های ددمنشانه دشمنان اسلام در جامعه بیشتر تبیین شود نسل جدید جامعه بیشتر با اهداف دشمنان آشنا می‌شوند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان فرصت مناسبی برای تبیین اهداف دشمنان است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به اینکه باید همه افراد جامعه اهمیت مبارزه با استکبار را درک کنند، خاطرنشان کرد: تبیین این موضوع باید از سیاست‌های نظام باشد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول