اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف ورامین:

13 آبان نماد سازش ناپذیری با استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج اصناف ورامین با تاکید بر اینکه 13 آبان نماد سازش ناپذیری با استکبار جهانی است، گفت: 13 آبان پیام واضحی را از سوی ملت قهرمان ایران به جهانیان مخابره می‌کند.

13 آبان نماد سازش ناپذیری با استکبار جهانی است

فتح‌الله فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به زیر بار ظلم نرفتن مردم غیور ایران اسلامی اظهار داشت: مردم شیعه ایران اسلامی قرن‌ها است با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی و اقتدا به مولای خود امام حسین(ع) زیر بار ظلم نرفته‌اند.

فرمانده بسیج اصناف ورامین گفت: مردم ایران هرگاه قدرتی قصد زورگویی و ظلم را داشته است شجاعانه در برابرش ایستاده و آن قدرت را به سزای عمل خود رسانده‌اند، بیرون راندن پرتقالی‌ها از خاک کشور، فداکاری در برابر عثمان‌های مجهز به سلاح گرم در زمان صفوی و ... همه و همه مبین این مدعا است.

ملت ایران عزت نفس خود را از دست نمی‌دهند

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تاریخ این کشور گواه آن است که مردم ایران حاضرند زندگی سخت و یا حتی مرگ را بپذیرند اما عزت نفس خود را از دست ندهند و این فرهنگی است که بر اساس شجاعت‌های امام حسین (ع) در عاشورا به این ملت بزرگ ارزانی شده است.

فرجی تاکید کرد: در بیش از دو قرن اخیر برخی کشورها به واسطه پیشرفت‌های صنعتی، تکنولوژیکی و ... قصد زورگویی و به بندگی کشاندن کشورهای دیگر را کردند، این زورگویان بین‌المللی و چپاولگران جهانی که «استکبار»‌ خوانده می‌شوند برای بهره‌برداری از تمام جهان به‌ویژه منطقه ثروتمند خاورمیانه برنامه‌های فراوانی در نظر گرفته‌اند.

فرمانده بسیج اصناف ورامین اضافه کرد: استکبار مدت‌ها است بی دردسر به این منطقه سوق الجیشی حکومت کردند، پا را فراتر گذاشته و از این ملت بزرگ به واسطه سرسپردگی حکمرانان وقت حق توحش می‌گرفتند تا اینکه فرزندی از فرزندان حسین بن علی (ع) فریاد برآورد و نسبت به تصویب قانون ذلت‌بار کاپیتولاسیون اعتراض کرد، این نخستین جرقه‌ای بود که خواب راحت را از استکبار و زورگویان ربود.

وی گفت: فریادهای اعتراض‌آمیز آن مرد بزرگ عزت این مردم را در سایه اسلام عزیز مطالبه می‌کرد و این دقیقا مطابق با فرهنگ عزت‌طلبی عاشورایی ملت ایران بود، به همین دلیل پس از زندانی شدن این مرجع تقلید مردم ورامین و قم در سال 42 حرکت کردند، شهید دادند و آزادی را خواستار شدند، این حرکت مظلومانه کفن پوشان ورامین و خون پاک آنها در پل باقرآباد ورامین لکه ننگی بر دامان استکبار جهانی و نوکرانش است و تا ابد پاک نخواهد شد.

با تولد انقلاب کاخ سفید فرو ریخت

فرجی عنوان کرد: همان‌گونه که با تولد پیامبر اکرم (ص) کاخ امپراطوری ساسانی فرو ریخت، با تولد انقلاب اسلامی و شهادت مظلومانه کفن پوشان ورامین کاخ سفید فرو ریخت و قدرت پوشالی استکبار از هم پاشید.

فرمانده بسیج اصناف ورامین عنوان کرد: از 15 خرداد 42 به بعد دیگر استکبار جهانی در این منطقه خواب راحت نداشت و اینک پس از گذشت نیم قرن از آن حرکت مظلومانه دیگر از اقتدار استکبار خبری نیست و در جای جای منطقه و جهان و حتی در خود کشورهای مستکبر فریادهای حق‌طلبی و ضد استکباری سر داده می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این حال مستکبران جهان که به خوبی منشاء مخالفت‌های موجود با خود را دریافته‌اند به مبارزه همه‌جانبه با انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان ریشه این عزت‌طلبی‌ها پرداختند، جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌های تاثیرگذار انقلاب، طراحی و اجرای فتنه‌های گوناگون و ... اینک هم تحریم همه‌جانبه اقتصادی و نیز شبیخون فرهنگی مهمترین اقدامات پیش روی مستکبران در راستای تضعیف و استحاله نظام اسلامی است.

ملت ایران از استکبار نفرت دارند

فرجی ابراز داشت: امروز اوضاع کشور بسیار حساس‌تر از هر زمان دیگری است، مستکبران از طرفی توقف حرکت و نوشیدن جام زهر توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سیاست‌گذار کلان انقلاب اسلامی را مطرح می‌کنند و از طرف دیگر بر فشار اقتصادی بر نظام می‌افزایند و به سرسپردگان خود در داخل نیز فرمان ایجاد بی‌نظمی اقتصادی می‌دهند.

فرمانده بسیج اصناف ورامین ادامه داد: این اقدامات در راستای این است که مردم گمان کنند راه حل مشکلات کشور سازش با استکبار جهانی است و از درون نظام را برای این سازش و نوشیدن جام زهر تحت فشار قرار دهند اما مردم ما در 13 آبان و عید ولایت به جهان ثابت خواهند کرد از استکبار نفرت دارند و شاگردان مکتب حسینی هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد آقا و مولایشان جام زهری بنوشد.

13 آبان پیام ملت ایران را به جهان مخابره می‌کند

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما امت عاشوراییم، یادآور شد: حاضریم سختی بکشیم، گرانی را تحمل کنیم اما یک لحظه عزت و عظمت خود را از دست ندهیم، اگر کربلایی تکرار شود پا در رکاب حسین زمان شهید شویم ولی تن به ذلت و نوکری آمریکا و استکبار ندهیم.

فرجی بیان داشت: در راهپیمایی 13 آبان تمام ایران یکپارچه فریاد «مرگ بر آمریکا»‌ خواهد شد تا استکبار جهانی بداند ملت ایران حتی در بدترین شرایط معیشتی و اقتصادی اهل سازش و سرسپردگی نیست.

وی اضافه کرد: اسوه و الگوی این ملت رشید امام حسین(ع) است، که در روز عاشورا خون خود را تقدیم کرد تا آزادگی و آزادی بماند، در خون خود غلتید تا زیر بار ظلم یزید نرود، نخواهیم گذشت یزیدیان زمان عرصه را بر حسین امروز جهان اسلام که همانا مقام عظمای ولایت است، تنگ کنند.

فرمانده بسیج اصناف ورامین در پایان تصریح کرد: 13 آبان پیام واضحی را از سوی ملت قهرمان ایران به جهانیان مخابره خواهد کرد و شکست سیاست‌های تحریم ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول