اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام محمودی:

13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به تقارن 13 آبان با عید سعید غدیرخم گفت: ویژه برنامه‌های 13 آبان در روز 12 آبان اجرا می‌شود.

13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: 13 آبان در تاریخ انقلاب و کشور ما یک نقطه عطف است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اتفاقاتی که در 13 آبان صورت گرفت، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) از 13 آبان به عنوان انقلاب دوم یاد کرد و همچنین روز دانش‌آموز است، روز شهادت تعدادی از دانش‌آموزان عزیز و هم سالروز تبعید حضرت امام است و در واقع سه مناسبت ترکیب شده و عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر دانش‌آموزان ما شهید شدند برای مبارزه با استکبار شهید شدند، اگر امام خمینی (ره) هم تبعید شدند برای مبارزه با آمریکا و استکبار بوده و اگر لانه جاسوسی هم تسخیر شد با همین انگیزه اتفاق افتاد.

محمودی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی را تائید کردند، بیان داشت: آن روز هم مردم بیدار علی‌رغم کارشکنی‌هایی که جریان نفاق آن روز می‌کردند، ملی‌گراها و گروه‌های التقاطی مردم حمایت کردند.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: همان موقع مردم ورامین که به کفن پوشی در عرصه‌های مختلف انقلاب معروف و مشهور هستند، کفن پوش شدند و به طرف تهران و لانه جاسوسی حرکت کردند و آنجا حمایت خودشان را از اقدام دانشجویان پیرو خط امام اعلام کردند.

وی افزود: امام جمعه ورامین نیز در این مراسم سخنرانی کردند و در واقع پیام مردم 15 خردادی ورامین هم آنجا اعلام شد و آن هم حمایت از این حرکت انقلابی که مورد تائید حضرت امام (ره) بود.

محمودی با تاکید بر اینکه ما در تاریخ انقلابمان هیچ وقت دشمنی آمریکا را کم‌رنگ ندیدم، گفت: دشمنی آمریکا با ایران اوج و فرود داشته، اما به هیچ وجه آنها با انقلاب اسلامی سر آشتی نداشتند و ندارند و این که فکر کنیم یک روز به شعار مرگ بر آمریکا و استکبارستیزی نیاز نباشد، شدنی نیست.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: بنابراین دشمنی‌ها روبه افزایش است اتفاقات کنونی، تحریم‌هایی که علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، در عرصه‌های سیاسی در عرصه‌های رسانه‌ای و مسائلی که دارد اتفاق می‌افتد همه نشان‌دهنده عمق دشمنی با ایران است اما این دشمنی‌ها در حال حاضر با رویکرد جدید و برنامه‌ریزی جدید است.

وی با تاکید بر اینکه به‌ نظر می‌رسد 13 آبان امسال اگر مهم‌تر از سال گذشته نباشد، کم اهمیت‌تر از سال گذشته نیست، اضافه کرد: با توجه به مسایل داخلی که ما شاهد هستیم، متاسفانه برخی از آدم‌های سست فکر می‌کنند که اگر در برابر آمریکا کوتاه بیاییم، آمریکا دیگر در عرصه‌های اقتصادی دست از سر ما بر می‌دارد و این فکرهایی است که این‌ها دارند و این تحلیل‌های خاص خودش را می‌طلبد و در واقع بنده این تفکرات را به خیال خامی که آنها دارند، تعبیر می‌کنم.

محمودی با بیان اینکه به نظر می‌رسد 13 آبان امسال را پررنگ‌تر داشته باشیم، گفت: 13 آبان سال جاری با عید غدیر و عید امامت و ولایت مقارن شده است، در تاریخ دینی و انقلابی ما ریشه ولایت فقیه در عید غدیر است و تقارن 13 آبان با عید غدیر یک فرصت است و در این فرصت به ریشه استکبارستیزی و ولایت می‌پردازیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه امسال ویژه برنامه‌های 13 آبان در سراسر کشور به‌ جای 13 آبان در 12 آبان ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: در سراسر کشور 12 آبان بعد از نماز عید غدیر در کل نقاط کشور راهپیمایی خواهیم داشت و در شهرستان‌های استان تهران هم هماهنگی لازم صورت گرفته و ستادها شکل گرفته است.

وی ادامه داد: کمیته‌های دانشجویی ما تحت مراکز عالی و دانش‌آموزی در مدارس، کمیته‌های طلاب در سطح حوزه‌های علمیه شکل گرفته و تشکل‌های مردمی برنامه‌ریزی انجام می‌دهند و به فضل خدا در روز 12 آبان ماه شاهد حضور پرشور مردم در روز ملی مبارزه با استکبار هستیم و به امید خدا مردم یکبار دیگر در برابر آمریکا موضع خودشان را اعلام کنند.

محمودی خاطرنشان کرد: البته مدارس ما در طول هفته بسیج دانش‌آموزی تا 13 آبان ادامه می‌یابد و جلسات پرسش و پاسخ سیاسی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مسابقات و برنامه‌های مختلف، صدور بیانیه‌های مراکز عالی، برنامه‌های تبلیغی و کارهای فرهنگی که لازم است را مجموعه‌ها خواهند داشت و نقطه اوج آن را در راهپیمایی 12 آبان شاهد هستیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران ضمن دعوت از حضور پرشور مردم غیور ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان تصریح کرد: از همه مردم مومن و انقلابی و شهید پرور که هیچ وقت انقلاب و آرمان‌های والای امام و رهبری را تنها نگذاشتند، می‌خواهیم به فضل خدا در راهپیمایی ضد استکباری شرکت کرده و به این وسیله خشم انقلابی خودشان از سیاست‌های استکباری را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول