اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

13 آبان نماد استکبارستیزی دانشجویان است

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: 13 آبان نماد استکبارستیزی دانشجویان و دانش‌آموزان است.

13 آبان نماد استکبارستیزی دانشجویان است

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار همواره مورد توجه بوده و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای اجرای برنامه‌های مختلف در این روز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 13 آبان روز استکبارستیزی ملت ایران محسوب می‌شود، افزود: در چنین روزی دانشجویان پیرو خط امام با حذف لانه جاسوسی آمریکا در ایران به مبارزه با استکبار پرداختند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان برگرامیداشت 13 آبان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته دانشجویی برنامه‌های 13 آبان را پی‌گیری می‌کند، خاطرنشان کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در زمینه مبارزه با استکبار، از برنامه‌های این کمیته است.

بابایی از بازدید دانشجویان دانشگاه‌های استان از لانه جاسوسی آمریکا همزمان با 13 آبان خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان بسیجی دختر سراسر کشور در زنجان خبر داد و گفت: مسابقات تکواندو و تیراندازی با حضور بسیجیان دانشجو برگزار می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقات 9 و 10 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: استان آماده برگزاری این مسابقات است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول