اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تاکید کرد

تقویت بصیرت و زمان‌شناسی در برنامه‌های 13 آبان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: بصیرت و زمان‌شناسی از جمله اموری هستند که در همه برنامه‌های برگزار شده برای 13 آبان باید به آن‌ها توجه شود.

تقویت بصیرت و زمان‌شناسی در برنامه‌های 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که به مناسبت 13 آبان برگزار شد اظهار کرد: مسیر تظاهرات در قم از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت میدان روح‌الله و زمان آن نیز به دلیل تعطیلی رسمی 13 آبان امسال، روز دوازدهم آبان، بعد از نماز ظهر و عصر خواهد بود.

وی افزود: لازم است در زمینه تبلیغات به ویژه در زمان برپایی تظاهرات فکری اساسی صورت گرفته و نمادهای مربوط به عید غدیر و نیز مبارزه با استکبار جهانی در میان تظاهرات‌کنندگان وجود داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه 13 آبان روز کوبیدن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است گفت: باید به طور گسترده از ظرفیت دانش‌آموزان و فرهنگیان استان قم در برپایی هر چه باشکوه‌تر تظاهرات و ویژه برنامه‌های 13 آبان ماه استفاده کرد.

وی ادامه داد: بصیرت و زمان‌شناسی از جمله اموری هستند که در همه برنامه‌های برگزار شده برای 13 آبان باید به آن‌ها توجه شود.

لطفی با اشاره به حضور گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان در میعادگاه‌های نماز جمعه هم‌زمان با 13 آبان‌ ماه بیان داشت: کارهای میدانی باید هم‌زمان با 12 آبان ماه و روز برگزاری تظاهرات صورت گیرد و سایر برنامه‌ها مختص 13 آبان ماه خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم 13 آبان ماه را مانند 22 بهمن و روز قدس دانست و افزود: در روزهای مذکور هم با اینکه مدارس تعطیل هستند اقشار مختلف مردم به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی به دنبال ایجاد دو دستگی در میان گروه‌های مختلف جامعه است به همین دلیل ائمه جماعات و مداحان باید از بیان مواردی که با وحدت منافات دارد پرهیز کنند.

لطفی با بیان اینکه برگزاری مسابقاتی ویژه دانش‌آموزان و سایر اقشار در روز 13 آبان اقدام فرهنگی مفیدی خواهد بود گفت: در عین حال آنچه مردم را به این‌گونه مراسم‌ها می‌کشاند احساس وظیفه و ادای دین به خون شهدا و انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم عنوان داشت: در تجمعی که به مناسبت اعتراض به توهین‌های صورت گرفته به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) صورت گرفت، هماهنگی و همدلی میان دستگاه‌های مختلف و مردم شریف قم بسیار چشمگیر بود و پیام‌های زیادی به همراه داشت.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی خوبی نیز برای این تجمع صورت گرفت و مردم زمان‌شناس و فهیم قم نیز با حضور آگاهانه خود اعتراض و بیزاریشان از چنین اقدامی را به جهانیان نشان دادند.

لطفی ضمن تشکر از مراکزی چون جامعة‌المصطفی العالمیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در برگزاری هر چه بهتر این تجمع گفت: اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم نیز با تشکیل ستادی ویژه این مسئله همکاری گسترده‌ای داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر حضور پرمعنا و پر رنگ مردمی در تظاهرات 12 آبان ماه در قم اظهار کرد: حضور حداکثری همه اقشار مردم در این تظاهرات سیلی محکمی به صورت استکبار جهانی خواهد نواخت.

وی از نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی قم خواست همانند مراسمات گذشته نظم ترافیکی را حین برگزاری تظاهرات ایجاد کنند و گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط شهرداری و توزیع اقلام خوراکی برای پذیرایی از تظاهرات‌کنندگان در طول مسیر اقدام مناسبی است که هر ساله صورت گرفته و امسال هم با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام خواهد شد.

لطفی با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، معاون اول قوه قضائیه و عضو مجلس خبرگان رهبری سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه 13 آبان ماه قم خواهد بود خاطر نشان کرد: از رسانه‌های گروهی استان و همچنین دستگاه‌های مسئول می‌خواهیم تبلیغات مربوط به تظاهرات 12 آبان را از روز شنبه هفته آینده آغاز کرده و در این زمینه اطلاع‌رسانی کاملی انجام دهند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول