اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی حرم حضرت معصومه(س):

از ظرفیت گسترده دانش‌آموزان در مراسم‌ 13 آبان استفاده شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) گفت: باید از ظرفیت گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر تظاهرات 12 آبان ماه و برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان استفاده شود.

از ظرفیت گسترده دانش‌آموزان در مراسم‌ 13 آبان استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام زهیر ثباتی‌مقدم امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که به مناسبت 13 آبان برگزار شد اظهار کرد: 13 آبان ماه تنها اختصاص به دانش‌آموزان نداشته و همه اقشار جامعه ایران باید حضوری چشمگیر در تظاهرات این روز داشته باشند.

وی افزود: امسال با توجه به تعطیلی مدارس در روز 13 آبان ماه می‌توان زمینه حضور بیشتر سایر اقشار را نیز در تظاهراتی که قرار است در 12 آبان ماه در قم برگزار شود فراهم کرد، هر چند فرهنگیان و دانش‌آموزان حضوری حداکثری در این مراسم خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم جشن تکلیف ویژه دانش‌آموزان در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) هم‌زمان با هشتم آبان ماه گفت: باید از ظرفیت گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر تظاهرات 12 آبان ماه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: روز 13 آبان ماه امسال با دهه ولایت تقارن یافته و لازم است سخنرانانی که در مراسم‌های گوناگون دعوت می‌شوند به تبیین اهداف و مفاهیم موجود در غدیر و مباحث مربوط به امامت اقدام کنند.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول