اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دامغان:

13 آبان تنها به دانشجویان و دانش‏آموزان اختصاص ندارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دامغان گفت: راهپیمایی یوم‏الله 13 آبان تنها به دانشجویان و دانش‏آموزان اختصاص ندارد بلکه همه اقشار جامعه باید در آن شرکت کنند.

13 آبان تنها به دانشجویان و دانش‏آموزان اختصاص ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عباس طاهران‏پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‏ریزی راهپیمایی یوم‏الله 13 آبان در شهرستان دامغان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در روز 13 آبان که به عنوان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نام‏گذاری شده است، دانشجویان پیرو خط امام حماسه‏ای بزرگ آفریدند.

وی تصریح کرد: دانشجویان نقش مهمی در ثبت این روز داشتند و از این رو، 13 آبان به عنوان روز دانش‏آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی نام‏گذاری شده است.

معاون فرماندار دامغان اضافه کرد: در روز 13 آبان، دانشجویان مبارز و پیرو خط امام فریاد عدالت‏خواهی سر دادند و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را به ثبت رساندند و این روز برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

طاهران‏پور یادآور شد: حضور دانشجویان و دانش‏آموزان در راهپیمایی یوم‏الله 13 آبان مهم بوده و باید کوشید راهپیمایی باشکوهی را در شهرستان دامغان برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به تقارن 13 آبان امسال با ایام عید سعید غدیرخم، راهپیمایی یوم‏الله 13 آبان در روز جمعه، 12 آبان، هم‏زمان با سراسر کشور و بعد از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در شهرهای دامغان، امیریه، دیباج و کلاته‏رودبار از توابع شهرستان دامغان برگزار می‏شود.

معاون فرماندار دامغان خاطرنشان کرد: همه باید در هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمایی یوم‏الله 13 آبان مشارکتی فعال داشته باشیم.

طاهران‏پور گفت: راهپیمایی یوم‏الله 13 آبان تنها به دانشجویان و دانش‏آموزان اختصاص ندارد، بلکه همه اقشار جامعه باید در این راهپیمایی شرکت کنند؛ چراکه شرکت در این راهپیمایی به منزله گرامیداشت یاد و خاطر شهدای 13 آبان و تجدید بیعت با امام و آرمان‏های امام راحل است.

به گزارش فارس؛ در این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‏ها و نقطه نظرات خود در راستای هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمایی یوم‏الله 13 آبان پرداختند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول