اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

روحانیت خار چشم دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: حضور روحانیون در تمام عرصه‌های مختلف کشور خاری در چشم دشمنان و بدخواهان این نظام است.

روحانیت خار چشم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مرکز مدیریت خدمات حوزه‌های علمیه استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام سیدحسن ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کل کشور، جمعی از روحانیون، مدیران مدارس حوزه‌های علمیه این استان و مسئولان حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص رسیدگی بیشتر به روحانیون و طلاب امروز مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور توانسته خدمات مؤثری به روحانیون ارائه دهد که باید خدمت به خانواده روحانیون از طرف این مرکز بیشتر صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه مدیران این مراکز باید ارتباط خود را با خیرین بیشتر کنند، افزود: امروز در کشور ما و در استان قزوین خیرینی هستند که می‌توانند این مراکز را یاری و پشتیبانی کنند و باید این ارتباط بیشتر صورت گیرد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه دشمنان علیه مردم به خصوص روحانیت بیان کرد: امروز دشمنان با انواع توطئه‌ها می‌خواهند بین مردم و روحانیت جدایی اندازند، ولی ملت رشید و با بصیرت ما در همه حال پشتیبان این نظام و ولایت هستند.

باریک‌بین خاطرنشان کرد: پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه ایمان مردم بوده و استحکام این ایمان مدیون همین روحانیت است و باید قدردان علما و روحانیت باشیم.

این مسئول با بیان اینکه امروز روحانیت به عنوان مشعل فروزنده این نظام مقتدر و برآمده از خون شهدا است، تصریح کرد: روحانیون با فضیلت به عنوان شاگردان مکتب امام زمان (عج) و مشعل فروزنده این نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و حضور همین روحانیون در تمام عرصه‌های مختلف کشور خاری است در چشم دشمنان و بدخواهان این نظام.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین با قدردانی از زحمات حوزه علمیه این استان و حجت‌الاسلام طوبایی در زمان تصدی این مرکز در استان قزوین ادامه داد: این مدیر توانمند توانست برنامه‌های خوبی برای معیشت طلاب و روحانیون در استان انجام دهد که از زحمات این مدیر تقدیر و برای حجت‌الاسلام محمد توسلی‌نژاد مدیر جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قزوین آرزوی موفقیت داریم.

حجت‌الاسلام سیدحسن ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کل کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این مرکز بیان کرد: با تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص رسیدگی به روحانیون، این مرکز توانسته در خصوص بیمه و مسکن اقدامات خوبی در کشور بردارد.

وی با اشاره به اینکه تمام طلاب و روحانیون زیر نظر این مرکز قرار دارند، افزود: با همکاری خوب ائمه جمعه این استان و مدیران مدارس حوزه‌های علمیه تمام طلاب خواهر و برادر کل کشور زیر نظر این مرکز قرار داشته و توانسته‌ایم خدمات خوبی به طلاب و خانواده‌ آنها ارائه دهیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کل کشور تصریح کرد: در استان قزوین با درایت و دوراندیشی نماینده ولی فقیه در این استان کارهای مؤثر و مؤثری در مدارس حوزه‌های علمیه استان قزوین صورت گرفته که جای قدردانی است.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام طوبایی (مدیر سابق) و حجت‌الاسلام محمد توسلی‌نژاد (مدیر جدید) هر کدام گزارشی در خصوص مرکز خدمات حوزه‌های علمیه این استان ارائه کردند.

گفتنی است از زحمات مدیر سابق مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قزوین تقدیر و حجت‌الاسلام محمد توسلی‌نژاد به عنوان مسئول جدید این مرکز منصوب شد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول