اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به فیلم موهن به ساحت مقدس رسول‌الله

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون استان کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری فارس: در اعتراض به فیلم موهن به ساحت رسول‌الله، طلاب و روحانیون استان کرمانشاه هم‌اکنون در مدرسه امام خمینی تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کردند.

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون استان کرمانشاه برگزار شد

حجت‌الا‌سلام سید حبیب‌الله موسوی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، در حاشیه تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون استان کرمانشاه در مدرسه امام خمینی ضمن محکوم کردن فیلم موهن به ساحت مقدس رسول‌الله اظهار کرد: آمریکا و صهیونیسم دستان حمایت‌کننده پشت پرده فیلم توهین‌آمیز زندگی پیامبر اکرم هستند.

موسوی ادامه داد: اسرائیل چگونه می‌گوید سام باسیل را نمی‌شناسد در حالی که در تدوین و ساخت فیلم چند هزار دلار هزینه کرده است، اعتبار ساخت فیلم را داده است و بعد که خروش مسلمانان را در اعتراض فیلم می‌بیند می‌ترسد و حمایت خود را از فیلم قطع می‌کند؛ برای مسلمانان این گفته کذب است و نمی‌پذیرند.

* آمریکا همیشه منفعت خود را می‌بیند

وی با اشاره به برنامه‌های دولت آمریکا گفت: آمریکا همیشه برنامه‌هایی را طراحی می‌کند که به نفع و مصلحت خود باشد هیچ‌گاه کشور‌های دیگر را نمی‌بیند یک روز با شعار نظامی افرادی همانند صدام، رضا‌شاه، شیخ‌نشینان امارات، عبدالله عربستان، مبارک مصر و...  سرکار می‌آورند و روزی دیگر با شعار اقتصادی نفت کشورهای اسلامی را به چپاول می‌برند.

رئیس حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: امروز استکبار خون‌خوار قلب مسلمانان را جریحه‌دار کردند چراکه اعتقادات آنها را نشانه گرفتند.

وی شعار باراک اوباما را نتیجه تحلیل‌های متخصصان آمریکایی دانست که برای رسیدن آمریکا به هدف‌های شومش به رئیس‌جمهور خود دیکته می‌کنند، ادامه داد: جرم ایران اسلامی در 8 سال تحمل جنگ چه بود؟ اکنون در 33 سال تحریم جرمش چیست؟ تنها جرم ایران شعار الله‌اکبر، لا‌اله‌الاالله محمد رسول‌‌الله است.

وی معجزه را مختص به پیامبران عنوان کرد و گفت: معجزه کاری خارق‌العاده است که از عهده بشر خارج است و اینک دست تقدیر از آستین غیب بیرون آمده و تحریم‌گران و مستکبران عالم را رسوا کرده است این همان جواب نادانی و ناپختگی کانادا است.

* معجزه الهی در تمام دنیا سفرات مستکبران پلید را به آتش کشید

موسوی افزود: این غیب‌ الهی در سیاست‌های مغرضانه استکبار راز این است که سعی داشتند اجلاس سران کشورهای عدم‌تعهد را در ایران تحت تاثیر قرار داده و از سفیر کانادا خواستند ایران را ترک کند و دست غیب به ید مسلمانان در تمام دنیا سفرات این مستکبران پلید را به آتش کشید و درود بر ملت‌هایی که این شجاعت را از 13 آبان سال 58 ایران سرمشق گرفتند.

* امروز همانند عصر جاهلیت اما با تکنولوژی در صدد اهانت به پیامبر(ص) هستند

رئیس حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عملکرد زیبای نخبگان سیاسی و دینی، علما و خطبا باعث شد که دشمن در تکاپو افتد همان‌گونه که در عصر جاهلیت در مقابل منطق پیغمبر عاجز شدند و به پیامبر توهین کردند و او را ساحر و جادوگر خواندند و امروز همانند عصر جاهلیت با تکنولوژی در صدد اهانت به پیامبر(ص) هستند.

موسوی در پایان گفت: امروز به همین مناسبت تجمع بزرگ و اعتراض‌آمیزی از طلاب و روحانیون استان کرمانشاه از ساعت 11 در مدرسه امام خمینی برگزار کرده‌ایم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول