اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع):

روحانیون نقش ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشتند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) گفت: روحانیت مبارز و شجاع در زمینه تشویق مردم به دفاع از انقلاب و اسلام و نیز حضور مستقیم در میادین نبرد با دشمن نقش ویژه‌ای در این میان ایفا کردند.

روحانیون نقش ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس قم با آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار کرد: تبیین رشادت‌ها، حماسه‌ها و فداکاری‌های ایثارگران دوران دفاع مقدس در اولویت برنامه‌های این ستاد قرار دارد.

وی افزود: هر چه از زمان جنگ می‌گذرد، نقش بی‌بدیل همه اقشار جامعه به خصوص شهدای گرانقدر بیش از گذشته نمایان می‌شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به تحقق فرمایشات بنیان‌گذار کبیر انقلاب در شرایط کنونی گفت: بیداری اسلامی یکی از فرمایشات ایشان بود که جزو برکات جنگ و دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همه اقشار جامعه نقش کلیدی و تعیین‌کننده در دوران دفاع مقدس داشتند اما روحانیت مبارز و شجاع در زمینه تشویق مردم به دفاع از انقلاب و اسلام و نیز حضور مستقیم در میادین نبرد با دشمن نقش ویژه‌ای ایفا کردند.

مهدوی‌نژاد با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی بیان داشت: ایستادگی مردم در مقابل این نوع از نبرد نیز به خوبی دیده می‌شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: آیت‌الله نوری همدانی نیز همواره در خط ولایت قرار داشته و از سال‌های نخست شکل‌گیری نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در کنار ایشان حضور داشتند.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی افزود: امیدواریم بتوانیم از بیانات مراجع عظام به ویژه آیت‌الله نوری‌همدانی نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول