اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا خبر داد

آغاز اعزام روحانیون به مدارس روستایی در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا گفت: روحانیون بویین زهرایی برای امر تبلیغ به مدارس روستایی این شهرستان اعزام می‌شوند.

آغاز اعزام روحانیون به مدارس روستایی در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام مهدی عباسی عصر امروز در جلسه ماهیانه روحانیون شهرستان بویین زهرا با اشاره به آغاز زمان اعزام روحانیون به مدارس و مجتمع‌های آموزشی این شهرستان اظهار کرد: در مرحله نخست بیش از 10 روحانی و مبلغه دینی به مدارس شهرستان بویین زهرا در بخش‌های چهارگانه اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌های جاری ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر کشور است.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی‌‌های بزرگ روحانیون در این شهرستان بیان کرد: این گرد‌همایی‌ها با هدف آشنایی با اندیشه‌ها و افکار مذهبی و فرهنگی و ارتباط بیشتر روحانیون برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تلاش برای ایجاد خانه‌های عالم روستایی از ویژه برنامه‌هایی است که با جدیت پیگیر اجرایی شدن آن در روستاهای دور افتاده بویین زهرا هستیم.

عباسی عنوان کرد: ساماندهی هیئت‌های مذهبی و برگزاری جلسات با مسئولان دفاتر فرهنگی و تبلیغی به صورت ماهیانه و با حضور اساتید و مربیان مطرح کشوری از دیگر برنامه‌های مهم این اداره است.

وی با اشاره به تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برای تولید و اشاعه برنامه‌های با رویکرد فرهنگی و قرآنی عنوان کرد: این مهم بیانگر مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر مسئولان حوزه هنر در بویین زهرا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به نوسازی و ترمیم مساجد و تکایای مذهبی در این شهرستان عنوان کرد: این فعالیت با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا انجام می‌شود.

عباسی بیان کرد: تلاش برای تحقق رسالت‌های فرهنگی در جامعه نیازمند بینش و دیدی عمیق‌تر نسبت به مسائل دینی است.

وی توجه به عرصه‌های دینی و اجتماعی در مدارس و دانشگاه‌ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در این راستا در سال جاری تعداد قابل توجهی از برنامه‌های گفتمان‌های دینی در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول