اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد:

اعزام هدفمند روحانیون به مدارس ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: دانش‌آموزان مهم‌ترین هدف تبلیغ نهادهای فرهنگی هستند و اعزام هدفمند روحانیون به مدارس ضروری است.

اعزام هدفمند روحانیون به مدارس ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی عصر امروز در جلسه ساماندهی ائمه جماعات مدارس سعدآباد اظهار داشت: دفاع مقدس یک مقطع افتخارآمیز از انقلاب اسلامی است و ایران اسلامی به تنهایی در برابر دنیا ایستاد و به پیروزی رسید.

وی افزود: سازمان تبلیغات وظیفه حساسی بر عهده دارد و باید نسبت به گسترش اسلام اصیل اهتمام ورزیم.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد با تاکید بر لزوم اعزام هدفمند روحانیون به مدارس خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان مهم‌ترین هدف تبلیغ نهادهای فرهنگی هستند و باید در این راستا سرمایه‌گذاری کرد.

جمالی بر بازرسی و نظارت بر عملکرد ائمه جماعات در مدارس تاکید و آن را جزء برنامه‌های سال جاری دانست.

وی اضافه کرد: جوانان باید با آموزه‌های اصیل دین مبین اسلام آشنا شوند و در این راستا باید نهایت تلاش خود را در مدارس به کار گیریم.

امام جمعه سعدآباد نیز اقامه نماز جماعت در مدارس را باعث خنثی شدن توطئه دشمنان دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان به عنوان فرهنگ‌سازان آینده ایران اسلامی باید نسبت به احکام دینی و مسائل اعتقادی آشنا باشند و این وظیفه مبلغین و روحانیون خواهد بود.

حجت‌الاسلام کشاورز بارگاهی بیان داشت: باید در راستای حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های دینی در نمازخانه‌های مدارس تلاش و آنان را بیش از پیش به امر خداپسندانه تشویق کرد.

حجت‌الاسلام محمد نوروزی روحانی مستقر در سعدآباد نیز با بیان اینکه ائمه جماعات باید وقت کافی برای برنامه‌های فرهنگی مدارس بگذارند خواستار شرکت مدیران و دبیران در نماز جماعت شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول