اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی استان زنجان عنوان کرد

اخذ نشدن برخی معوقات بانکی در زنجان/ بررسی مشکلات مسکن خبرنگاران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی استان زنجان گفت: برخی معوقات بانکی در استان زنجان هست که هنوز این معوقات اخذ نشده‌اند.

اخذ نشدن برخی معوقات بانکی در زنجان/ بررسی مشکلات مسکن خبرنگاران

رضا محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: از سوی مردم برای عدم رعایت اولویت استخدام به اداره بازرسی مورد رسیدگی قرار گرفته است که به شکایات واصله رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه باید بپذیریم که در برخی موارد در استان کوتاهی شده است، افزود: برخی معوقات بانکی در استان است که هنوز این معوقات اخذ نشده است.

مدیرکل بازرسی استان زنجان با اشاره به ارائه تسهیلات به برخی افراد با وثایق ضعیف تصریح کرد: مطالبات بانک‌ها در حال حاضر در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی دارای وظایف حساسی هستند که این امر نارضایتی‌هایی را به وجود می‌آورد، افزود: باید با مکانیزه کردن فرآیند ارائه خدمت به مردم، نارضایتی‌ها کاهش یابد.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه باغ شهر در استان زنجان تخلفاتی مشاهده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باغ شهرهای استان کنترل شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شورای حفاظت از بیت‌المال و اراضی ملی موضوعات مختلف از جمله تعاونی‌های مسکن و باغ شهرها را دنبال می‌کند، یادآور شد: تعاونی‌های مسکن ملزم به ارائه مسکن به کارکنان خود هستند و نمی‌توانند زمین خریداری کنند.

مدیرکل بازرسی استان زنجان از حضور کارشناسان دستگاه‌های اجرایی برای پاسخگویی به شکایات مردمی خبر داد و گفت: در مدت 10 روز به شکایات واصله پاسخ داده می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت موسسات مالی و اعتباری تصریح کرد: شورای دستگاه‌های نظارتی فعالیت این موسسات را رصد کرده و در خصوص مجوز فعالیت این موسسات اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

*پیگیری مطالبات خبرنگاران استان زنجان

محمدی از پیگیری مطالبات خبرنگاران استان زنجان از سوی این اداره کل خبر داد و یادآور شد: نحوه پرداخت هدایا و اعتباراتی که به نام خبرنگاران وارد استان می‌شود، پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات مسکن خبرنگاران نیز بررسی می‌شود، افزود: این بررسی‌ها بر اساس مبنای قانونی در دستور کار اداره کل قرار می‌گیرد.

مدیرکل بازرسی استان زنجان با اشاره به اینکه وظیفه اداره کل بازرسی پیگیری امور بر اساس قانون است، تصریح کرد: در صورت بروز تخلف از سوی افراد به این تخلفات رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول