اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

تیم شهرداری یاسوج قربانی مطالبات و معوقات افراد می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: اگر همه ارکان فوتبال در استان و شهر یاسوج همراه تیم شهرداری یاسوج نباشند و مطالبات خود را دنبال کنند موفقیت این تیم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور محال است.

تیم شهرداری یاسوج قربانی مطالبات و معوقات افراد می‌شود

جمشید غدیری پس از باخت در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان در برابر تیم راهیان کرمانشاه اظهار کرد: مسئولیت برد و باخت با مربی تیم است و از زیر بار آن هرگز شانه خالی نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: در لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم‌ها وضعیت مشابهی دارند و تیم‌های 5 و 6 میلیاردی مثل پاس نیز تاکنون دو باخت داشته‌اند.

غدیری عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج به اندازه توان و بضاعتی که دارد حرکت می‌کند و نباید انتظاراتی خارج از توان این تیم داشته باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا با چنین وضعیتی به تماشاگران قول لیگ برتری شدن می‌دهید، افزود: در هیچ کجا مربی با تماشاگر خود از موضع نا امیدی سخن نمی‌گوید و ما نیز برای کشاندن آن‌ها به ورزشگاه به جای خواندن آیه یأس به آن‌ها امیدواری می‌دهیم که فکر نمی‌کنم کار نابجایی باشد.

غدیری عنوان کرد: حال که شهر یاسوج و در کل استان کهگیلویه و بویراحمد تیمی در سطح دوم فوتبال کشور دارد آن را حمایت نمی‌کنیم و همه چیز را در موضوعات مادی و مالی می‌بینیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: چرا باید در مواقع حساس و آن‌جا که تیم نیاز به حمایت دارد دست از حمایت بر ‌داریم و تنها به فکر خودمان باشیم.

وی افزود: به راحتی در زمین خودمان تیم را قربانی می‌کنند که باید اندیشه کنیم چه دستی پشت این قضیه است و چرا به دلیل برخی مطالبات و خواسته‌ها حاضریم تیم شهر خود را قربانی کنیم.

غدیری با ذکر این مطلب که اگر در جایی واقعیت‌ها را عنوان کردیم باید تاوان پس بدهیم، عنوان کرد: ما که به دنبال منافع خودمان نیستیم و اگر حرفی می‌زنیم تنها برای موفقیت فوتبال این دیار است و هدفی جز این نداریم.

وی تصریح کرد: شهرداری و مجموعه آن پولی بیش از این نداشتند که بازیکن جذب کنند و اگر 400 تا 500 میلیون دیگر داشتیم حداقل برای تیم خود تمام کننده جذب می‌کردیم.

غدیری موفقیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج را در گرو همدلی همه ارکان فوتبال در این استان از مربی گرفته تا هوادار و باشگاه و پیشکسوت و سایرین دانست و گفت: بدون این تعامل چرخ موفقیت فوتبال ما نخواهید چرخید.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول