اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تامین اجتماعی استان قم خبر داد

پرداخت 225 میلیارد ریال معوقات بازنشستگان در قم

خبرگزاری فارس: مدیر کل تامین اجتماعی استان قم از پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان در سال 91 و حقوق ماه اخیر به میزان مبلغ 225 میلیارد ریال خبر داد.

پرداخت 225 میلیارد ریال معوقات بازنشستگان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی گفت: بر اساس بخشنامه صادره و تمهیدات سازمان تامین اجتماعی، افزایش حقوق بازنشستگان در سال 91 حداقل ماهانه یک میلیون ریال است و کسانی که افزایش حقوق آنان بر اساس 18 درصد زیرمبلغ مذکور باشد حقوقشان تا 100 میلیون ریال افزایش ترمیم می‌شود.

وی افزود: با مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی شاهد اقدامات مهم و سازنده‌ای بودیم که می‌توان از مهم‌ترین این اقدامات به جذب و استخدام 5 هزار و 777 نفر نیروی انسانی تحصیل کرده برای جبران کمبود نیروی انسانی و خدمت‌رسانی بهتر ، تلاش در زمینه جذب و وصول 35 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان در قالب واگذاری سهام شرکت‌ها، پیگیری و تصویب معافیت مالیاتی تامین اجتماعی در هیئت وزیران و... اشاره کرد.

وی پرداخت مطالبات معوق مراکز درمانی طرف قرارداد از جمله بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها به میزان 1200 میلیارد تومان، پیگیری ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان، تشکیل شورای صیانت از حقوق و اموال تامین اجتماعی را از دیگر خدمات این سازمان عنوان کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم اظهار کرد: امیدواریم با این اقدامات سازنده بتوانیم شاهد فصل جدیدی در خدمت‌رسانی بزرگترین نهاد بیمه‌ای کشور باشیم.

موسوی گفت: در حال حاضر خدمت‌رسانی بهتر و دسترسی به اهداف عالیه تامین اجتماعی، در گرو ثبات و تعادل در تامین اجتماعی است که امیدواریم به این مهم توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول