اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی:

معوقات صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان‌شرقی زیر 5 درصد است

خبرگزاری فارس: مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی، معوقات این صندوق را زیر پنج درصد اعلام کرد.

معوقات صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان‌شرقی زیر 5 درصد است

علی زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز افزود: این میزان معوقات در مقایسه با بانک‌ها و سایر موسسات مالی و اعتباری که معوقات بالایی دارند، اصلاً به چشم نمی‌‌آید.

وی اضافه کرد: این امر در حالی صورت گرفته که صندوق مهر امام رضا(ع) در بیشتر روستاها به روستاییان فقط در قبال یک نامه شورای روستا تسهیلات داده است.

وی با بیان اینکه صندوق مهر امام رضا(ع) در بیشتر شهرها با یک یا دو نفر و در یک ساختمان مسکونی به ارائه خدمات مشغول است، تصریح کرد: این صندوق ثابت کرده است که با نبود ساختمان شیک نیز می‌توان مشکلات مردم را حل کرد.

زارعی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش اشتغال شهری و روستایی، نقش صندوق مهر امام رضا(ع) را در بین موسسات دولتی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و توسعه کسب و کار خرد، ممتاز و شایسته عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش قرض‌الحسنه در جامعه تصریح کرد: با عزم جدی و حمایت همگانی تلاش خواهیم کرد تا بزرگ‌ترین نهاد قرض‌الحسنه در کشور را پایه‌گذاری کنیم.

اتصال کارت‌های اعتباری صندوق مهر امام رضا(ع) به شبکه شتاب

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان آذربایجان‌شرقی در ادامه از اتصال کارت‌های اعتباری این صندوق به شبکه شتاب خبر داد.

وی افزود: زمینه صدور آنی انواع کارت‌های شتابی در شعب صندوق مهر امام رضا(ع) مهیا است و مشتریان می‌توانند با تهیه این کارت از تمام پایانه‌های خودپرداز شعب صندوق و سایر بانک‌های عضو شتاب، فروشگاه‌های دارای پایانه POS و اینترنت بانک استفاده کنند.

زارعی، مأموریت‌های اصلی صندوق مهر امام رضا(ع) را ایجاد مسکن، اشتغال و کمک به ازدواج عنوان کرد و گفت: در حال حاضر کمک به ازدواج به شبکه بانکی واگذار شده و تمرکز اصلی این صندوق روی اشتغال است.

پرداخت 178 میلیارد تومان تشهیلات قرض‌الحسنه در آذربایجان‌شرقی

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان اظهار کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) استان آذربایجان‌شرقی از بدو تاسیس تاکنون بالغ بر148 میلیارد تومان به تعداد 33 هزار و 399 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به متقاضیان واجدالشرایط پرداخت کرده است و به این ترتیب برای بیش از 40 هزار نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی ایجاد اشتغال پایدار را جزو سیاست‌های اصلی صندوق مهر امام رضا(ع) عنوان کرد و گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) ثابت کرد که با امکانات کم و بدون استفاده از سیستم بانکی یا ساختمان‌های مدرن نیز می‌توان مشکلات مردم را با استفاده از قرض‌الحسنه رفع کرد.

زارعی یادآور شد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز که با این صندوق ادغام شده است، در استان 15 شعبه دارد و 9 شعبه آن نیز به زودی افتتاح می‌شود.

زارعی اظهار کرد: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از دو برابر رشد کرده که این امر نشان می‌دهد بستر قرض‌الحسنه در استان ما فراهم است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول