اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری در گلستان انجام شد

اعمال تنفس در بازپرداخت معوقات شرکت فولادسازی کردکوی

خبرگزاری فارس: به منظور کمک به حل مشکل یکی از کارخانه‎های کردکوی نشست اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری استان گلستان برگزار شد.

اعمال تنفس در بازپرداخت معوقات شرکت فولادسازی کردکوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری استان گلستان، دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری استان گلستان با اشاره به مشکل مالی یک شرکت فولادسازی در کردکوی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری درباره حمایت از سرمایه‎گذاری و تولید ملی، نشست اعضای این کمیته به منظور بررسی مشکلات و موانع این شرکت بررسی شد.

عباس پوریانی اظهار داشت: در پایان نشست اعضای این کارگروه مقرر شد ظرف یک هفته از زمان برگزاری این نشست، سرمایه این شرکت پس از بررسی توسط کارشناس بانک اعلام شود تا در صورتی که پاسخگوی بدهی بانک نباشد، اموال غیرمنقول سهامداران به عنوان وثیقه در اختیار در رهن بانک قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در این نشست از بانک ملی خواسته شد برای بازپرداخت اقساط معوقه حداکثر مساعدت در اعطای تنفس، اعمال شود.

دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری استان گلستان ابراز امیدواری کرد با مساعدت بانک و تلاش اعضای هیئت مدیره از تعطیلی شرکت، از کار افتادن چرخه تولید و بیکاری کارگران آن جلوگیری شود.

دادستان مرکز استان گلستان افزود: با تاکیدات مقام معظم رهبری، این کارگروه نیز در سال جاری تلاش بیش از پیش خود را برای حمایت قضایی از سرمایه‎گذاران و بخش تولید استان به کار گرفته است.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول