اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور ایثارگران فرماندار شهرستان سلماس:

100 درصد معوقات ایثارگران سلماس به موقع وصول نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور امور ایثارگران فرماندار شهرستان سلماس گفت: 100 درصد معوقات ایثارگران شهرستان سلماس به موقع وصول نمی‌شود.

100 درصد معوقات ایثارگران سلماس به موقع وصول نمی‌شود

حسن یونسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با وجود اینکه در قانون پنج ساله پنجم توسعه نسبت به پرداخت معوقه ایثارگران صراحتاً اشاره شده است ولی این امر عملی نمی‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تعداد ایثارگران این شهرستان، تصریح کرد: سلماس دارای یک هزار و 88 جانباز، یک هزار و 106 آزاده و 717 شهید است.

یونسی با اشاره به اختصاصی بودن سالن‌های ورزشی برای ادارات این شهرستان، افزود: به دلیل کمبود اعتبارات نتوانسته‌ایم سالن ورزشی ویژه ایثارگران در این شهرستان احداث کنیم و ایثارگران این شهرستان برای استفاده از این سالن‌های ورزشی باید مبالغی را پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل لازم است تا اعتبارات لازم برای احداث سالن ورزشی چند منظوره برای ایثارگران تأمین شود.

یونسی در ادامه با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای برای دانش‌آموزان و دانشجویان داریم.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا و ایثارگران نیز بخشی از جوانان این شهرستان را تشکیل می‌دهند که نیاز است آن‌ها را با رشادت مادران و پدرانشان بیشتر آشنا کنیم، اظهار داشت: لازم است تا فرزندان شهدا و ایثارگران بیشتر از گذشته شخصیت خود را بشناسند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول