اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی:

13 آبان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: 13 آبان نقطه پیوند برگ‌های زرین از تاریخ آزادگی و مبارزات ضد استبدادی ملت سرافراز ایران اسلامی است.

13 آبان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان در استان مرکزی افزود: ملت ایران اسلامی در واقعه 13 آبان استکبارستیزی و انزجار خود را از دشمنان برای همیشه تاریخ به اثبات رساند.

وی با بیان اینکه روز 13 آبان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی است تصریح کرد: امروز ثمره قیام 13 آبان در سراسر جهان طنین‌انداز شده و ملت‌ها یکی پس از دیگری در برابر مستکبرین به پا خاسته‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی 13 آبان را نماد تقابل حق و باطل و ایجاد حس استکبارستیزی در میان مردم آزادیخواه دانست و خاطر نشان ساخت: 13 آبان روزی فراموش‌نشدنی در تقویم ایران اسلامی است و با توجه به حساسیت شرایط فعلی حضور پرشور و گسترده مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان در برنامه‌های گرامیداشت این روز ضروری است.

نصراللهی بر ضرورت حضور جوانان در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و گفت: حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی به ویژه در راهپیمایی‌ها موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی با بیان اینکه مناسبت‌هایی در طول سال وجود دارد که از اهمیت بسزایی برخوردار است و بای به آن‌ها توجه بیشتری شود گفت: در شرایط کنونی که دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان نظام هستند، توجه به چنین مراسمی که هم بعد ملی دارد و هم مذهبی می‌تواند سبب شکست توطئه‌های دشمنان شود.

وی ادامه داد: 13 آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملتی است که وقوع سه رویداد تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان را در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت کرده است.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار مرکزی یکی از اهداف گرامیداشت واقعه 13 آبان را عمق‌بخشی به معرفت نسل جوان دانست و گفت: حوادث یوم‌الله 13 آبان ثابت کرد که ایران اسلامی هیچ‌گونه بیگانه و بیگانه‌پرستی را تحمل نخواهد کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول