اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان قوی‌تر از سال‌های قبل باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان به سرکردگی آمریکا و صهیونیست جهانی می‌طلبد که مردم کشورمان امسال حضوری باشکوه‌تر و آگاهانه‌تر در حماسه بزرگ 13 آبان داشته باشند.

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان قوی‌تر از سال‌های قبل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در جلسه هماهنگی یوم‌الله 13 آبان در شهرستان ملایر اظهار داشت: این روز تاریخی در کتاب انقلاب اسلامی ایران یادآور سه مسئله مهم از جمله، تبعید حضرت امام (ره)، تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان و روز دانش‌آموز است و همه ساله یاد و خاطره آن را در کشور گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است، گفت: وظیفه همه ما در راستای تداوم انقلاب اسلامی شرکت گسترده و باشکوه در این راهپیمایی است و با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست جهانی می‌طلبد که مردم کشورمان امسال حضوری باشکوه‌تر و آگاهانه‌تر در این حماسه بزرگ داشته باشند.

فرماندار ملایر در ادامه با تأکید به دستگاه‌های شهرستان عنوان داشت: در راستای بهتر برگزار شدن مراسم 13 آبان لازم است برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم انجام گیرد که مهم‌ترین این تمهیدات فضاسازی مناسب و ایجاد امنیت در این راستا است.

وی بر برقراری نظم و امنیت در راهپیمایی توسط نیروی انتظامی شهرستان تأکید کرد و افزود: در این راستا باید سازمان آتش‌نشانی، شبکه بهداشت و درمان و دیگر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان اقدامات لازم را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم داشته باشند.

خیریانپور در تأکید به شهرداری و اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: فضاسازی و تهیه سیستم صوتی مناسب، نصب بنر و آگاهسازی و اطلاع‌رسانی برای حضور مردم در این راهپیمایی باید به خوبی انجام گیرد چراکه این راهپیمایی تنها مختص دانشجویان و دانش‌آموزان نیست و همه آحاد جامعه و کارکنان ادارات نیز باید در آن حضوری مقتدرانه داشته باشند.

وی بر تشکیل ستاد فرعی در بخش‌های تابعه نیز تأکید کرد و گفت: راهپیمایی در بخش‌های سامن، جوکار، زند نیز باید با شکوه خاصی برگزار شود.

فرماندار ملایر در پایان به تقارن عید سعید غدیر و 13 آبان ماه در امسال اشاره کرد و گفت: بر این اساس طبق تصمیم‌گیری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور امسال این راهپیمایی بعد از برگزاری نماز جمعه در روز 12 آبان ماه انجام می‌گیرد و مردم از میعادگاه نماز جمعه شهرستان از مسجد جامع تا میدان امام را راهپیمایی خواهند کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول