اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ابهر:

13 آبان نماد روحیه استکبارستیزی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ابهر گفت: 13 آبان نماد روحیه استکبارستیزی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

13 آبان نماد روحیه استکبارستیزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، احمد ربیعی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های 13 آبان اظهار داشت: روز 13 آبان روزی حماسی و متعلق به همه ملت ایران است.

وی با بیان اینکه 13 آبان در شکل‌دهی تاریخ کشور و انقلاب اسلامی نقش بزرگ و سرنوشت‌ساز داشته است، ابراز داشت: رویدادهای 13 آبان سرآغاز بیداری، عزت، استقلال و خود باروی ملت ایران و زوال نفوذ قدرت‌های استکباری در ایران اسلامی و رسوایی سرسپردگان به بیگانگان بود.

معاون فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: سالروز مبارزه با استکبار جهانی به عنوان یکی از ایام ماندگار و نقطه عطفی برای ملت ایران محسوب می‌شود که تاثیرهای فراوانی در روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان نماد روحیه استکبارستیزی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، ابراز داشت: این روز به عنوان یکی از روزهای به یادماندنی و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید همواره حفظ شود و با حضور و به صحنه آمدن مردم و دانش‌آموزان مانع به فراموشی سپردن آن شوند.

ربیعی اضافه کرد: روز 13 آبان یادآور ماهیت استکباری آمریکا و نماد همگرایی و وحدت ملی ایران است که باید با گرامیداشت 13 آبان که یادآور سه حادثه پر اهمیت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، همواره آن را پاسداشت و به نسل‌های آینده یادآوری کنیم.

وی با اشاره به نقش دانش‌آموزان و دانشجویان در 13 آبان خاطرنشان کرد: رویداد بزرگ و حماسی 13 آبان نشانه بلوغ و نبوغ سیاسی دانش‌آموزان و دانشجویان ایران اسلامی بوده و هست و این رویداد به اندازه‌ای مهم بود که امام راحل از آن به انقلاب دوم یاد کرد.

معاون فرماندار ابهر با تاکید بر لزوم حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان بیان داشت: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی اهداف پلید و نقشه‌های شوم استکبار و خدعه‌های کذایی آنها را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول